Fotos Teatre “La Bella i la Bèstia”

Aquí teniu un recull d’imatges de la representació de “La Bella i la Bèstia” del passat dimecres 10 de juny de 2015. Ha estat tot un èxit! Aquest any  les cançons també han estat adaptades i cantades pel propis alumnes, però com a novetat, hi ha hagut cançons en directe. Ens quedem amb aquest gran record, i la pinya que els alumnes han fet.

Esperem que hàgiu gaudit com ho hem fet nosaltres!

Bellaibestia

First cookery contest

We celebrated our first cookery contest….

Thank you very much teachers, jury, pupils for your participation, collaboration and your positive attitude.

I am very proud of you !!!!!!

[youtube]https://youtu.be/GZPbZWQLdLs[/youtube]

Proves Cangur per a primària

canguretLa Societat Catalana de Matemàtiques convoca per a aquest any, 2015, la primera Prova Cangur per a Primària “El Canguret“. Es realitzarà el mateix dia que les Proves Cangur, a cadascun dels centres participants. El 19 de març!

Les proves consten de 18 preguntes de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada repte. La durada és d’una hora.

L’objectiu, al igual que El Cangur, és estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes; en aquest cas per als nois i noies de 5è i 6è de primària.

Els alumnes de 5è i 6è de la nostra escola hi participaran!!!!