Butlletí Informatiu 2011-2012

PRESENTACIÓ

Una vegada més us fem arribar des de l’escola aquest ja tradicional full informatiu per donar-vos a tots la benvinguda al nou curs escolar i de passada fer-vos cinc cèntims de totes aquelles petites coses que és important recordar i tenir sempre present.
Us agrairíem que no perdéssiu de vista aquest Butlletí, ja que ens pot aclarir molts dubtes que ens van apareixent al llarg del curs.

CLAUSTRE DE PROFESSORS

Mestres tutors i tutores

P3-A    Laia Domingo Santos
P3-B    Maria Quílez Huerva
P3-C   Isabel Garrido Molina
P4-A    M. Elena Sánchez
P4-B   M Teresa del Valle Tornay
P4-C    Zahida Zaragoza Naixes
P5-A    Vanesa Blanco Abril
P5-B    Virgínia Paredes Martínez
1r-A    Encarnita Esteban Ivern
1r-B    Montserrat Urgell Vives
1r-C     Maria Cuesta Talens
2n-A     Eduard Lanuza Abadía
2n-B    Rosa Nin Güell
2n-C    Sergi Mulet Enguix
3r-A    Montserrat Guasch Solé
3r-B    Lucia Moreno Zaragoza
3r-C     Montserrat Roldán Sorde
4t-A    Mercè Royo Dellà
4t-B     Miquel Benavent Vila
5è-A    Teresa Folch Callau
5è-B    Maria Gimeno Mengual
5è-C    Ramón Gonzálvez Julián
6è-A    Francesc Minguet Isanda
6è-B    Ascensión de la Fuente González
6è-C    Anna Grau Martínez

Mestres especialistes sense tutoria

Suport a Ed. Infantil:    Lorena Blanco Segura
Cati Segura Gonzalez

T.E.I:    Gixane Julià Martínez

Suport a Ed. Primària:    Francesca Valle Sánchez

Educació Especial:    Montse Amella Espasa
Amèlia Vercher Pascual

Música:    Cristina Royo Rodríguez
Albert Anglès Batiste

Llengua anglesa:    Araceli Altès Del Rio
Alicia Alpuente Navarro
Amaya Ayape Fas

Educació Física:    Conchi Toscano Martínez
David García Hidalgo

Religió Catòlica:    Montserrat Solanes Elias

USEE:    Anna Ibarz Sanjuan
Educadora USEE:
Logopeda:    Montse Giró Burtró
Psicòloga de l’EAP:    Imma Gomis García
Assistent Social de l’EAP:    Margarida Torán García

Equip Directiu

Directora:                   Cati Segura González
Cap d’Estudis:              Ferran Trillas Turdiu
Secretari:                        Lorena Blanco Segura

PERSONAL NO DOCENT

Auxiliar administrativa:                     Montserrat Ribas Vilar
Conserge:                              Josep Anton Contreras Figueras

CONSELL ESCOLAR

Presidenta:                Cati Segura González
Cap d’Estudis:                Ferran Trillas Turdiu
Secretària:                Lorena Blanco Segura

Representants de Mestres:

Encarnita Esteban Ivern
David Garcia Hidalgo
Anna Grau Martínez
Ramon Gonzálvez Julián
Lucía Moreno Zaragoza
Amaya Ayape Fas

Representants dels pares:

Jose Antonio Lorente Ramos
Montserrat Solanes Elias
Montserrat Hernàndez Belmonte
Olga Selva Criado
Cristina Borràs Batalla

Representant del PAS:            Montse Ribas Vilar

Representant de l’AMPA:              Elisabeth Vidal Martínez

Representant de l’Ajuntament:       Francesc Nieto

HORARI D’OFICINA

Direcció:    De dilluns a divendres de 9h a 10h del matí     (s’aconsella concertar hora)
Secretaria:     De dilluns a divendres  de 9h  a 13h .

SERVEI DE MENJADOR

Per qualsevol consulta trucar al telèfon 617478653 de 9h a 9:30h  del matí.

L’horari d’oficina és de 9:05h a 9:30h.

L’entrada dels pares per fer qualsevol gestió al menjador és la porta principal que s’obrirà l’horari establert. No està permesa l’entrada per qualsevol altra porta.

ENTRADES I SORTIDES

P3 – ENTRADA i SORTIDA per la porta de la classe que dóna al pati.

P4 i P5 – ENTRADA  per la porta del pati d’infantil, on els nens faran la fila, i a la SORTIDA tots els pares podeu entrar fins a la porta exterior de la classe a recollir els vostres fills, però no podeu utilitzar l’accés de la porta del pàrquing.

1r i 2n – ENTRADA i SORTIDA per la porta del Pàrquing.

De 3r a 6è – ENTRADA i SORTIDA per la porta del pati de la rampa.

EN CAS DE PLUJA ELS ALUMNES SORTIRAN PER LA MATEIXA PORTA QUE HO FAN HABITUALMENT.

NORMATIVA DEL CENTRE

  • L’hora d’entrada al centre és a les 9h. i a les 3h. Demanem la màxima PUNTUALITAT tant a l’hora d’entrada com a l’hora de sortida. Les portes es tancaran a les 9.10h i a les 15.10h.

 

  • Els alumnes que per motius justificats entrin o surtin fora de l’horari establert, hauran de fer-ho a l’hora del pati o al migdia.

 

  • A l’hora d’entrar i sortir de l’escola, les mares, pares o altres persones  que acompanyin i recullin als alumnes s’han d’ABSTENIR d’ENTRAR al recinte escolar, cal que s’esperin a les portes de sortida. Només està permesa l’entrada fins a la porta de la classe als pares o acompanyants dels alumnes d’EI a l’hora de la recollida.

 

  • Les faltes d’assistència dels alumnes s’han de justificar per escrit al tutor de la classe.

 

  • Si un alumne arriba tard cal que l’acompanyin fins a l’entrada o que porti un justificant escrit signat pels pares.

 

  • L’acumulació de faltes d’assistència no justificades, així com les faltes de puntualitat, seran motiu de comunicació als Serveis Socials de l’Ajuntament i a l’assistent Social de l’EAP del Departament d’Educació.

 

  • Els alumnes han de portar sempre els llibres així com tot el material necessari per al treball educatiu que demani el professorat.

 

  • És OBLIGATORI portar xandall, vambes, una samarreta de recanvi (alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è) i un necesser amb estris bàsics d’higiene a l’hora d’educació física. El fet de no portar-ho tot, serà motiu d’exclusió d’aquesta activitat.

 

  • Aquells alumnes que per motius diversos no puguin fer educació física hauran de presentar un justificant escrit signat pels pares ,o pel metge en cas de reiteració o llarga durada. En cas contrari es consideraran com a faltes d’assistència no justificades.

 

  • Els nens d’educació infantil i cicle inicial han d’assistir al centre amb roba còmoda que els permeti moure’s amb llibertat i a la vegada afavoreixi la seva autonomia.

 

  • És obligatòria la BATA de ratlles blanques i blaves a Educació Infantil i a Cicle Inicial. Recordem que tota la roba ha d’anar MARCADA amb el nom i cognoms, amb una BETA per poder-la penjar als penjadors.

 

  • Els alumnes han d’assistir a l’escola amb la màxima correcció en el vestir i en la higiene personal.

 

  • Els nens i nenes no poden venir a l’escola quan tinguin: diarrea,vòmits, conjuntivitis, febre o qualsevol malaltia infecciosa. En el cas que trobeu polls o llémenes als cabells, l’alumne no podrà assistir a classe mentre presenti perill de contagi per als companys i cal avisar al mestre tutor de l’alumne.

 

  • A l’escola NO es poden dur jocs electrònics. No està permès que els alumnes utilitzin telèfons mòbils. El professorat i la direcció del centre NO es faran responsables de la pèrdua o desperfectes d’aquests aparells.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *