Llistes curs 2014-15

Pares i mares,

Hem penjat, a la cartellera de la porta principal de l’escola, les llistes dels alumnes que faran P3 i 1r.

Podeu venir a consultar-les!!!

CAMPIONES DEL MÓN!!!!!

Les nenes de 6è de la nostra escola tornaran avui d’Amsterdam com a CAMPIONES DEL MÓN del CAMPIONAT MUNDIAL CRUIFF COURTS 6VS6 WORLD CUP 2014.

DIUEN QUE HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MAGNÍFICA I NO HO OBLIDARAN MAI!!!!

AQUÍ US DEIXEM UNES IMATGES DE LES CAMPIONES!!!!

MOLTES FELICITATS NOIES!!!!!!

GUANYADORESGUANYADOR CRUIFF COPACOPA2

Campionat d’Espanya Cruyff Court 6vs6

Les nenes de 6è de l’escola van participar aquest passat diumenge 18 de maig al Campionat d’Espanya del Cruyff Court 6vs6 que va tenir lloc a Igualada. Allà  es van proclamar campiones d’Espanya  i  el pas al Campionat mundial que tindrà lloc els dies 6, 7, 8 i 9 a Amsterdam .

Demà marxen a Amsterdam  per participar al campionat Mundial Cruyff Court 6VS6 World Cup 2014.

Des de l’escola Àngels Garriga us desitgem un bon viatge i que gaudiu molt d’aquesta experiència.

Aquí us deixem el vídeo de la final del Cruyff Court del 18 de maig.

Ajuts de menjador pel proper curs 2014-2015

Benvolgudes famílies.

Us informem que el proper 28 d’abril s’obre la convocatòria per la concessió d’ajuts de menjador pel proper curs 2014-2014. El termini de presentació de sol·licituds és del 28 d’abril al 9 de maig. Les famílies interessades poden recollir la documentació a l’escola o al consell comarcal del Baix Penedès (plaça del centre nº 10).

La documentació s’ha de presentar al Consell Comarcal.

Atentament,

LA DIRECCIÓ

Exposició d’Ous de Pasqua

Els alumnes de Cicle Superior de la nostra escola han fet uns ous de pasqua molt divertits!!!!

El perill d’internet

Carnaval 2014!!!

Carnestoltes ordena que…

Jo, Sa Majestat Carnestoltes, que aquests dies dirigeixo el món i mano els poca-soltes, ordeno a tots els alumnes d’aquesta classe que el proper DIMECRES, sense cap mena d’excusa, vingueu a classe, decidits a participar:

Heu d’anar vestits amb alguna PEÇA DE ROBA DE COLOR VERMELL I EL NAS PINTAT DEL MATEIX COLOR.

I si algú no complís la consigna, serà simpàticament amonestat. Els meus enviats comprovaran si tots i cadascun de vosaltres heu obeït les meves ordres.

Calendari de Preinscripcions 2014

calendari preinscripcions 2014