LLIGA DE LLIBRES

Bon dia estimades famílies i alumnat!!

Els tres grups de 4 T han passat a la següent fase del concurs de lectura i preguntes  “Lliga de Llibres”.

Enhorabona a tots i totes!!

Us ho mereixeu pel vostre esforç!!

Us anirem informant la setmana vinent dels resutats.

Cordialment Equip de Mestres/as.

LLIGA DE LLIBRES

Estimades famílies i alumnat!!

Aquesta setmana va començar la Lliga de llibres d’aquest curs al CASAL DEL BARRI DE MONTSERRATINA.

Els equips de 4t van realitzar una molt bona actuació puntuant 9 de 10.

Es faran dues setmanes de preguntes i respostes dels llibres treballats tant a l’escola com a casa.

Més info en breu per saber si hem passat a la següent ronda del Repte de lectura més important del municipi de Viladecans.

JOCS FLORALS A L’ESCOLA

Ja estem a la Primavera, i com cada any per Sant Jordi l’alumnat del Cicle Mitjà participa en els Jocs Florals de l’Escola. Durant els dies previs es realitzen produccions escrites molt bones i molt ben elaborades per part dels nens i nenes.

De totes les obres s’han d’escollir  tres finalistes per classe, que participaran conjuntament amb totes les produccions de tota l’escola en el Jocs Florals per escollir les millors, segons un jurat format per mestres i famílies.

Molta sort a tothom!!!

Hola equip!!

Durant aquests dies l’alumnat de 4 t ha estat entrenant per la LLiga de llibres que es realitzarà properament.

Una activitat molt emocionant en la qual han de llegir un seguit de llibres molt interessants, els quals hauran d’entendre i memoritzar per respondre posteriorment unes preguntes.

Una decena d’escoles del municipi també participen en aquest fantàstic projecte lector.

Esperem que obtinguin un gran resultat a la competició!!

Aviat tindreu més informació.

SIMULACRE LLIGA DE LLIBRES

El passat dia vam realitzar a la classe un simulacre entrenament de la Lliga de Llibres d’aquest curs.

El gran nivell demostrat de coneixement de les lectures es va fer notar amb un encert de més del 80 % en les respostes.

Aquesta edició del mític campionat escolar de lectura de llibres entre escoles serà molt apassionant!!!

SETMANA DELS ESCACS

Durant aquesta setmana hem tingut la visita del mestre en escacs Enric, que ens ha ensenyat a jugar i perfeccionar a l’alumnat en aquest joc tant internacional i mil.lenari.

Han conegut desde el vocabulari específic del joc fins a les jugades mestres per guanyar en 3 moviments, passant per totes les normes del joc per poder disfrutar jugant entre companys i companyes.