Archive for gener, 2018
Apadrinament lector
0Ja estem preparats i preparades per començar el gran projecte de l’Apadrinament Lector!
Durant aquesta setmana han tingut lloc els Actes Oficials de Signatura de Contractes (què oficial sona, no trobeu?), on un alumne de Cicle Inicial o de P5 i un alumne de Cicle Superior han signat els contractes. En ells es comprometen a ser bones parelles lectores: els grans a fer de model lector, i els petits a aprendre de la seva parella lectora.
Aquí us deixem les imatges del dia… estàvem molt nerviosos, així que si hi fem alguna cara estranya….és de nervis!
ACTE 5è i P5 B |
|
ACTE 6è i 1r B | ACTE 5è i 1r A |
Jubilació del mestre Zurita
1Ahir va ser un dia especial a la nostra escola. Va ser l’aniversari del mestre Zurita i el seu últim dia abans de jubilar-se! Sense que ell sabés res, li vam preparar una sorpresa cada classe i vam estar tot el matí portant-li a la classe. A la tarda, vam sortir d’amagat al pati i quan ell va sortir, ens va trobar a tots fent-li un súper fort aplaudiment i donant-li les gràcies. La Tere li va llegir un text molt emotiu i li vam donar un Kit per al jubilat molt divertit.
Mestre Zurita, moltes gràcies per aquests 18 anys a la nostra escola fent créixer alumnes. Et trobarem molt a faltar, i esperem que gaudeixis molt del temps que ara et toca. L’Escola d’Alcoletge sempre estarà amb les portes obertes per quan vulguis venir a veure’ns!
Aquí teniu unes imatges del dia.