Lapbook: CATALUNYA

indice
Una eina molt efectiva, atractiva i interessant: els Lapbook.
És una eina que es pot fabricar des de casa o a l’ escola per a aprendre o exposar un tema determinat; tot sobre una base de cartolina ( com si fós un tríptic)
Senzillament és un suport desplegable en cartolina, en forma de carpeta. Dins seu es pot incorporar qualsevol suport, fotos, esquemes, dibuixos,,…. depenent de la creativitat de cadascú.
Nosaltres crearem un Lapbook de Catalunya. Aquí, teniu algunes  idees:

Resultat d'imatges de lapbook catalunya

Imatge relacionada

Aquí us deixo un enllaç on podeu trobar plantilles imprimibles

Un pequeño regalo

 

Hay que empezar el año con buen pie y bien organizados, así que desde Mr. Wonderful han preparado un planning semanal bien chulo para que podáis tener impreso en vuestros escritorios y así organizaros la semana.

 

 

Este tipo de plannings visuales van genial para que no se os pase nada de nada.

Podéis descargar aquí el planning  semanal y ser los más organizados del colegio.

También tenéis la opción de descargarlo en catalán aquí.

Orientacions per a l’estiu

mafalda

 Hola nois i noies de 5è!
El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances. Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. A l’estiu hi ha temps per a tot !
Durant les vacances podem dedicar també un temps a reforçar els aprenentatges escolars o fer activitats que ens ajudin a consolidar els continguts que hem treballat durant el curs.
Si cliqueu a la imatge trobareu els deures d’estiu  per poder estar més preparats per a l’inici del nou curs.

 

Scape room

Els alumnes de 5è hem participat activament en un joc d’escapament amb el fil conductor de la cura del medi ambient, la recollida selectiva i la prevenció de residus a escala global.
En equip, hem resolt diferents enigmes, jocs de pistes, activitats de deducció i observació per salvar el planeta Terra. Hem hagut de solucionar els problemes plantejats en un “laboratori” imaginàriament tancat i abans d’esgotar els 40 minuts d’oxigen que quedaven per respirar.
Ho hem aconseguit! Podem dir que som uns bons ecologistes!