VÍDEOS EDUCATIUS

SISÈ DE PRIMÀRIA

Primera cançó de rock, rock around the clock, interpretada per Bill Haley and the comets.

Actuació del grup

CINQUÈ DE PRIMÀRIA

Tipus de flautes que existeixen interpretant The pink panther

QUART DE PRIMÀRIA

Fragment de la cançó Amèrica del musical West side story

Com sonen les timbales? fixeus com ho fan en l’obertura del poema simfònic Així parlà Zarathustra de Richard Strauss.

FLAUTA 5è

Aquest any els alumnes de cinquè ens hem atrevit a tocar la flauta! us mostrem els nostres avenços amb la cançó que hem tocat aquest trimetre, a veure si us sona!

5è A: Waving flag

Ens acompanyen la Minerva Visaconill amb el saxo i  en Joan Semis amb la guitarra acústica!

5è B: Waving flag

Ens acompanyen la Laia Berenguer al piano i en Dani Gregorio a la flauta travessera!

CANTEM A PRIMÀRIA

Els alumnes de l’escola, des de primer a quart de primària, us mostren algunes de les cançons que hem estat cantant fins ara. En algunes també hi hem afegit instruments!

1r A: A, B, C, el curs començaré

1r B: Campaneta la ning-ning