Fotos Carnestoltes

En aquest enllaç podreu veure les fotos de Carnestoltes…

CARNAVAL2010

Fins aviat

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Un nou curs comença

Hola! aquesta setmana han començat les classes de l’escola de l’esbart.

Benvinguts a tots els infants nous i hola de nou el que segueixen amb nosaltres.

fins aviat

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Fotos de les colònies

Aquí teniu un enllaç per veure les fotos de colònies:

 http://picasaweb.google.es/escola.esbart/Colonies#

fins aviat!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Colònies’09

Hola! el passat cap de setmana van anar de colònies. Com va anar?

Esperem els vostres comentaris.

Les fotos… aviat les penjarem!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Vacances Setmana Santa

Tot seguint el calendari escolar del 6 al 13 d’abril fem vacances de Setmana Santa. Esperant agafar noves energies per iniciar el tercer trimestre tot acabant de treballar les danses que us mostrarem al juny.

Ah! l’espectacle de final de curs és el 14 de juny!

fins aviat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari