Setmana de l’Ensenyament

El divendres 13 de març el grup de 9anys de l’escola farà una classe oberta tot participant de la XVII SEtmana de l’Ensenyament que organitza el Moviment de Mestres. Així ens mostrarà unes danses i també faran alguna dansa participativa per a tots aquells que ens acompanyin. Aquesta activitat serà a les 6 de la tarda a l’antiga fàbrica Espona. A les 7  hi haurà el pica-pica de cloenda.

Gràcies

Aquest article ha estat publicat en 9-10 anys, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari