Arxiu mensual: gener de 2009

Actuació de la Marató

El passat diumenge 21 de desembre el grup de 9anys va actuar a la Marató de contes que organtiza la Xarxa. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Publicat dins de 9-10 anys, General | Deixa un comentari

Benvinguts!

Hola! Benvinguts al bloc de l’Escola de Dansa Tradicional de l’Esbart Dansaire de Rubi! fins aviat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari