HAPPY EASTER

RECOMMENDATION

WASH YOUR HANDS SONG

PHOTOS

Here you can see pictures of your mates doing  different tasks in English. Thanks a lot!!

RECOMANACIONS D’ACTIVITATS PER FER A CASA

Benvolgudes famílies,

Donat que es prorroga l’estat de confinament quinze dies més del previst pel Coronavirus i no sabem quan podrem tornar a l’escola, us faig una proposta de treball per als vostres fills i filles.
Són activitats perquè estiguin entretinguts/des i vagin aprenent amb autonomia. N’hi ha moltes i diverses. Es tracta d’escollir les que més us agradin i en cap cas són obligatòries.

A la setmana, proposaré tres “Challenge activities” que poden realitzar i em poden enviar per corregir. Si no disposeu d’impressora, els alumnes poden fer les activitats en un full.

També em poden enviar fotografies de les activitats per penjar-les al bloc de llengua anglesa.

Cada dia és important treballar una estona, per no perdre l’hàbit, però amb tranquil·litat. Hi ha temps per a tot!

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb mi via mail o per telèfon.

De moment són recomanacions d’aquí fins a Setmana Santa. Després veurem com evoluciona tot i, seguint les orientacions del Departament d’Educació, tornaré a fer propostes d’activitats, si escau.

Espero que ens puguem tornar a veure ben aviat.

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

GEORGINA AND THE DRAGON

El passat dia 4 de març, els alumnes de CI de la ZER vam anar a veure i l’obra de teatre en anglès “Georgina and the Dragon” al Pavelló de l’oli de Les Borges Blanques.

SNOW WHITE

El dia 13 de novembre, els alumnes de CI vam anar a Les Borges Blanques a veure l’obra de teatre en anglès SNOW WHITE!!

Visita de la Katherina

El dimarts dia 12 de març,  vam rebre la visita de la Katherina, una noia alemana que ha estat uns dies a La Granadella. L’acompanyava la seva filla Luna. Ens va explicar, en anglès,  molts aspectes del seu país: ciutats importants, costums, menjar típic…. Va ser molt interesant.

Tommy and the Talent Thief

El dia 28 de febrer, els alumnes de CM i CS vam anar a veure l’obra de teatre “Tommy and the talent thief”, on ens van recordar que amb ESFORÇ podem aconseguir el que ens proposem.

Crackers

A Bellaguarda ens vam preparar per Nadal feat els típics Crackers. Aquí teniu les instruccions per si ho voleu fer a casa.

MERRY CHRISTMAS!!!

Halloween

Aquí tenim una mostra de les “pumpkins” que hem fet per “Halloween” a la ZER: