Anàlisi i estudi dels personatges al cómic

En aquest article trobareu unes breus explicacions de tres cómics que es van inventar els alumnes amb els seus respectius personatges dibuixats.

ELS PITJORS  

El còmic tracta sobre tres personatges que viuen aventures i totes acaben malament, amb ferits, baralles… tot i que, a vegades, també s’ajuden quan  fa falta.  El John està fent esport i el seu company, en Jan, li fa mal amb l’espasa.  Aleshores, el Jan se’n va a l’hospital i l’altre amic, el Joan, el visita allà i li  diu que es venjarà. El Joan i el Jan comencen a lluitar, però el Joan no pot  amb ell. En aquell moment apareix el John, que ja es troba millor, amb el  seu bou, i el bou acaba llençant el Jan al Pol Nord.  

Jan Ferret Colomer
Alumne de 3r d’ESO B


A LA RECERCA DEL DIAMANT  

La Millie és una estudiant adolescent de tretze anys d’origen  anglès. Als vuit anys es va mudar amb els seus avis al Japó, ja que  la policia havia prohibit als seus pares que la cuidessin. La Millie és  una dels sis portadors de les peces d’un diamant que té el poder  de concedir desitjos quan algú aconsegueix ajuntar totes les  seves peces.  Ella lluita amb un noi, anomenat Ida, que també és portador d’una  peça del diamant. La Millie vol el diamant per a curar la malaltia de  la seva àvia, però un dia s’assabenta per les notícies que a  l’hospital on és la seva àvia ha esclatat una bomba. Com que ja no  té motius per seguir lluitant i vivint, demana a l’Ida que la mati. Ell  20s’hi nega i li proposa una pacte: si ella ajuda a aconseguir les altres  peces, aleshores ell la matarà. La Millie accepta. Al llarg de la  història es trobarà amb molts reptes que haurà d’afrontar per  aconseguir el que vol.  

Laura Vicente
Alumna de 1r d’ESO A


L’ESPERIT DE L’ESCOLA  

El còmic tracta sobre una escola que ha estat maleïda perquè  una noia hi va ser assassinada en misterioses circumstàncies.  El seu esperit fa renéixer totes les persones que han estat  assassinades, per matar totes les persones que no es  mereixen viure.  

 

Naiara Rodríguez Gaspar
Alumne de 3r d’ESO B


Textos  publicats al primer número de la revista (Desembre 2018) en format pdf.
Edició web: Raquel Civit (2n ESO A)