Hola a tots nois, sento no haver pogut escriure abans però aquí us deixo els meu comentari d’aquesta setmana.
Doncs com ja sabeu, el passat 20 de Febrer vam anar a Barcelona a fer una excursió per veure el Parlament de Catalunya. Va ser una experiència molt bona, perquè vam poder veure i viure de més a prop la política del nostre petit país. Desprès a la tarda ens van deixar lliure i vam poder disfruar d’un passeig per la nostre capital.
Però això no s’acabava allí perquè ademés el divendres (el dia seguent) al cole va vindre la seguretat vial a oferir-nos una xerrada sobre les motos i vam poder pujar en una. Va ser molt divertit!
I ara només us puc donar molt ànims per passar aquestes semanes d’exàmens que ens venen… Així que a estudiar!! I recordeu com va dir Einstein : ” Hi ha dos formes de viure la vida, una és pensant que els milagres no existeixen, i l’altre és pensar que la vida és un milagre 😉
