FI DE CURS

Ja s’acaba el curs i per no seguir fent matèria hem fet moltes excursions de tipus diferent. Dilluns dia 9 vam anar a visitar la central nuclear d’Ascó, vam visitar-la i vam veure-hi coses molt interessants, per exemple ens van explicar que la contaminació allí és molt important i s’ha d’anar molt en compte. Aquella mateixa setmana vam haver de realitzar el crèdit de sintesis i vam fer una sortida a la rambla per a ajudar-nos a fer-lo, vam anar a dibuixar la catedral, a descriure un monument romà… Finalment, divendres vam tenir l’oportunitat de fer una sortida amb vaixell pel Port de Tarragona, gràcies a uns companys que van guanyar el premi de la redacció del Port. Aquesta setmana és l’última, i per aquesta raó hem fet activitats diferents aquí a l’escola, dilluns i dimarts vam fer esports, com ara bàsquet, futol, volibol… Dimecres vam anar a l’hemeròteca de Tarragona i ens van mostrar els diaris de Barcelona de fa molts anys, on vam poder comparar que han canviat molt i després vam anar a la Caixa Fòrum on vam veure un vidio sobre una nena de l’Àfrica que ens explicava la seva manera de viure, vam veure que allí no tots els nens i nenes poden anar a l’escola i que la quantitat de peix que pesquen allí en un dia aquí el pesquem en cinc minuts i, a més, en una quantitat molt elevada. Avui hem fet la final dels esports per saber quina és classe guanyadora i també hem fet un concurs de llengua i de matemàtiques que ens ha fet pensar una mica. Per acabar ens han demanat que tots els alumnes fem un petit dibuix per a posar a la portada de l’agenda de l’escola de l’any que ve.

Espero que hagueu passat un bon curs i m’agradaria passar-ne un altre igual l’any vinent. Hem disfrutat molt de totes les sortides i penso que som una gran classe. Bon estiu a tots i fins l’any que ve!

TERCER ESO, FINALITZAT!

Bé companys, després de tot el que hem passat junts en aquest intens any m’agradaria dir-vos que ha estat genial compartir amb vosaltres tot tipus de sensacions, així com un munt de visites que hem fet últimament. Com la visita a la central d’Ascó que va està molt-bé perquè es una experiència única i va ser divertit ja que vam fer varies activitats més lúdiques. El dia següent van seguir fent el crèdit de sintesi, en aquella setmana vam anar per Tarragona realitzant tot el que sens demanava. Divendres d’aquella setmana vam anar al Serrallo a fer una visita amb golondrina, on ens van explicar diferents coses i curiositats del port. Més tard vam fer unes activitats al museu que hi ha al costat del port. Per últim aquesta setmana hem fet un munt d’activitats que han estat molt bé com veure els treballs de recerca dels companys de 4rt o fer partits de diversos esports amb  companys d’altres classes, aquests entre d’altres.

Per finalitzar m’agradaria dir-vos una vegada més que gràcies per aquest curs, ha estat intens però tot el que hem treballat ha tingut els nostres fruits, estic molt contenta amb els resultats i amb la classe que he tingut, ha estat un plaer ser la vostra companya. I sobretot! PASSEU UN BON ESTIU!!!

AIXÒ JA S’ACABA!

Aquesta última setmana era el crèdit de síntesi i hem fet bastantes activitats, com per exemple, dilluns n’hem anar a la Central Nuclear d’Ascó i després, vam anar a dinar a Flix. Seguidament, hem fet excursions per la Part Alta de la nostra ciutat per poder acabar el nostre crèdit. També vam anar a Caixa Fòrum, i dintre el col·legi, ens podíem apuntar a uns torneigs de fútbol, bàsquet i volei. I tot aquest curs s’acaba, amb un obrir i tancar d’ulls.

Bé nois, aquesta és la última setmana, demà acabem el curs que al setembre ens semblava tan i taaan llarg! Aquest any crec que és el curs que hem estat més units amb petites dificultats però al final, poc a poc les hem anat superant. Moltes gràcies per a tot, i també al nostre tutor que ha estat amb nosaltres en tot moment.

Desitjo que us vagi molt bé l’estiu i aprofiteu-lo molt perquè sembla molt llarg però passarà volant! I al setembre ens tornem a veure…

BON ESTIU A TOOOOOOTS!:)

FINAL DE CURS

Hola a tots el curs ya s’acaba i com ya sabeu aquestes ultimes setmanes em fet moltes activitats vam anar a la central nuclear va ser molt guay,vam fer el credit de sisntesis que va estar bastant be i vam anar a la catedral per grups a fer un treball de el credit de sintesis tambe hem anat a la hemeroteca que es un lloc on tenen revistes i periodicos i on antiguament era com un lloc per trobar informacio tambe vam anar a la caixa forum que vam veuere un video de nens i nenesde l’africa que podian anar a l’escola i la ultima setmana hem fet partits de futbol,basquet i voleibol i tambe em fet un robot que quan li donavas una palmada venia a tu tambe hem fet alguns concursos com per exemple de dibuix de llengua i de mates i al dia seguent per la nit anirem tota la classe a sopar a la part alta i  l’ultim dia de cole farem una festa amb una mica de pica pica i ens despedirem de tots an sigut unes setmanes molt divertides lo millor a sigut l’ultim dia de cole.

bon estiu a tots.

3r JA S’ACABA !!

Durant un curs sencer , expecíficament el curs de 3r , ha estat un dels cursos que més ràdid s’ha passat , no se si és per les ganes que tenim d’acabar i començar un nou curs o perquè el temps passa mes ràpid .

En general estic molt orgullos del treball i tota la implicació de tots els alumnes de la classe de 3r ESO C , això a provocat una gran millora en el rendiment de tota la classe que es veu reflectida en la evaluació . Cada cop que s’apropa més el final de l’ESO es va notant les ganes de la gent en treure bones notes i superar-se . Durant tot aquest temps hem fet pinya i això ens a ajuntat com grup , per això us vull desitjar ànims per començar amb força 4t .

Vinga nois , que ja no queda res ! :3

EL CURS S’ACABA

Hola nois, això s’esta acabant. Ara us parlare sobre les activitats que hem fet durant aquestes dues ultimes setmanes. El dillums de la setmana passada vam anar a la central nuclea d’Asco, va ser una visita molt interesant. El dijous vam anar a la part alta a fer unes activitats relacionades amb el crèdit de síntesi. El divendres vam anar al Port de Tarragona a fer un passeig amb les “golondrines” i vam fer una gimcana al Museu del Port, la visita va estar molt be encara que feia molta calor.Aquest dimecres vam anar a la hemeroteca i al caixa fo rum , les dues visites van ser molt interesants.

Doncs , nois i noies us desitjo unes bones vacanses i ens veiem el curs que ve.