Viatge a Barcelona

El dijous vam fer una magnifica excursió al Parlament i al barri gòtic.

Al Parlament ens van fer una petita visita guiada, on ens van ensenyar les sales més importants, amb la corresponent explicació històrica de cadascuna.

Després vam anar a veure el barri gòtic, i cada persona se’n va anar a comprar  i a dinar on ell volia.

La tornada tambè va ser molt entretinguda.

Per a mi, el balanç final de l’excursió va ser molt possitiu, una excursió entretinguda on a més de divertir-se, vam aprendre un munt.

Js estic esperant amb candaletes l’excursió a la central nuclear d’Ascó, aveure si compleix amb les meves expectatives.

No us oblideu, prepareuvos pels examens.Bona sort !!!!!!

romero jordi

Quina setmana nois!!

Hola a tots nois, sento no haver pogut escriure abans però aquí us deixo els meu comentari d’aquesta setmana.

Doncs com ja sabeu, el passat 20 de Febrer vam anar a Barcelona a fer una excursió per veure el Parlament de Catalunya. Va ser una experiència molt bona, perquè vam poder veure i viure de més a prop la política del nostre petit país. Desprès a la tarda ens van deixar lliure i vam poder disfruar d’un passeig per la nostre capital.

Però això no s’acabava allí perquè ademés el divendres (el dia seguent) al cole va vindre la seguretat vial a oferir-nos una xerrada sobre les motos i vam poder pujar en una. Va ser molt divertit!

I ara només us puc donar molt ànims per passar aquestes semanes d’exàmens que ens venen… Així que a estudiar!! I recordeu com va dir Einstein : ” Hi ha dos formes de viure la vida, una és pensant que els milagres no existeixen, i l’altre és pensar que la vida és un milagre 😉

miquel josep mª

UN DIA A BARCELONA

El passat dijous va ser un dia diferent i molt divertit perque vam conèixer el PARLAMENT DE CATALUNYA, situat al Parc de la Ciutadela a Barcelona. Cal dir que avants d`entrar semblava més gran del que després era per dins, ens van parlar una mica de la seva hitòria… I després vam entrar a la sala on es realitzen normalment les votacions.

Més tard, tirant cap al migdia vam fer una visita a algunes de les coses del barri gotic: Esglèsia de St Maria del Mar… I després vam pasar una estona divertida amb els amics quan ens vam deixar lliures.

VA ESTAR MOLT BÉ !!!!!!!!!!!!!

fernandez ines

UN DIA DIFERENT

Hola a tots, aqui estem de nou per comentar un nou event, en aquest cas una excursió a Barcelona.
Vam sortir de la plaça Imperial Tarraco direcció cap al Parlament de Catalunya. Vam visitar-lo, jo personalment m’esperava que fos mes gran. Desprès vam anar a donar una volta pel barri Gòtic. Per acabar vam poder gaudir d’unes horetes per poder fer el que volguessim abans de tornar cap a Tarragona.
M’agradaria fer-ne alguna més, ja es veurà.
Fins una altra.

martín ivan

Anada a Barcelona

El passat 20 de febrer vam fer una excursio a Barcelona on vam visitar el parlament de Catalunya on ens van ensenyar les diferents parts de les que estava composta .
Despres d’unes dues hores vam emprende un cami cap al barri gotic on ens van deixar unes 2 hores lliures per anar on vulguesim per Barcelona encara que jo no em vaig anar lluny.
A les 3 vam anar cap la parada on haviem quedat per agafar el autobús que va arribar a les 3:30 i alla a esperar a arribar de nou a Tarragona

gené adrià

PARLAMENT

Dijous dia 20 de febrer, els alumes de 3r d’Eso vam anar d’excursió a Barcelona per poder visitar el Parlament de Catalunya, que es troba al Parc de la Ciutadella, i per la tarda el barri gòtic. La visita al Parlament em va agradar molt, ja que no sabia ben bé que ens anaven a explicar i la vaig trobar molt interessant. Més tard vam passejar pels carrers del barri gòtic i a l’hora de dinar ens van deixar temps lliure. A les tres vam agafar l’autocar i vam tornar cap a Tarragona. Crec que moltes persones van passar un bon dia, igual que jo, i esperem que hi hagi alguna altre sortida com aquesta al tercer trimestre.

galea abril

UN DIVENDRES DE MOTOS!

El divendres 21, després del pati, ens van visitar els de seguretat vial per ensenyar-nos i donar-nos la gran oportunitat de poder fer un petit circuit en moto pel pati del nostre centre.

resized_IMG_7235
Bé, aquuest taller va tenir una durada de dues hores, les quals, la primera vam estar parlant una miqueta sobre la seguretat vial: que es pot fer? Que no es pot fer? Que hem de portar de roba s’hi anem en moto? Que no? I moltes més que també ens van fer reflexionar, en l’importància del compliment de totes les normes i senyals de trànsit, per prevenir les possibles desgràcies que s’hi puguin produir. Més tard a la segona hora, vam fer la pràctica del circuit, tots aqueslls que voluntàriament ens veiem animats a provar-ho. Personalment hem va agradar molt i ho vaig aprofitar i gaudir el màxim perquè era una oportunitat única i molt bona.

SOM-HI CAP A BARCELONA

Doncs be, dijous 20 a les 8:00 del matí, tots els alumnes de 3r d’ESO ens situavem a la plaça Imperial Tarraco, preprats per passar un gran dia tots plegats a Barcelona, visitant el Parlament de Catalunya i disfrutant del bon dia que ens va acompanyar pels carrers de Barcelona.
Una vegada vam arribar a Barcelona, vam fer dos torms per entrar al Parlament, ja que érem molta colla. Nosaltres els de 3rC, vam ser els segons en entrar mentre que els altres ja hi éren, vam estar esmorzant. Una vegada vam entrar vam gaudir de la visita al Parlament, personalment hem va agradar molt i hem va encuriosir, la cantitat d’història que té l’edifici i lo petit que es pot veure la mesa del parlament en persona en comparació amb la televisió.
Més tard vam anar a dinar amb els companys i comprar coses, per el centre de Barcelona. Després vam tornar a reunir-nos tots plegats per retornar cap a Tarragona.
Considero que va ser una gran excursió i molt didàctica a la vegada que divertida.

fortea maria

UN DIA A BARCELONA!!

Divendres 20 vam anar a una excursió que va ser mooolt divertida i ens ho vam pasar pipa!! Primer vam agafar un autobus i vam anar cap a Barecelona,primer vam passar per el Parlament on ens van ensenyar moltes coses interesants després vam fer una petita caminada cap al BARRI GÓTIC després vam anar cap a la catedral on ens vam deixar anar lliures ens ho vam passar molt bé!! Una de les millors excursions que hem fet dins ara!! Després vam agafar un altre vegada el autobus i cap a TARRAGONA un altre vegada!! Pero ha estat molt bé la excursió!! Espero tornar a fer una tan agradable com aquesta! 🙂

lemos matilde