COMENCEM EL NOSTRE BLOC

Som la classe d’en Piu-Piu de l’escola Sant Jordi, i us volem donar la benvinguda al nostre bloc.

Amb aquest bloc us convidem a entrar al món de P3 de l’Escola Sant Jordi. Un bloc que anirem confeccionant amb moltes ganes i il·lusió al llarg de tot el curs.

Podreu trobar activitats que realitzarem, aprenentatges que anirem adquirint, poemes o cançons que aprendrem, fotografies,… i tot allò que anirem construint al llarg del curs.

Esperem que tots i totes participeu en aquest projecte, podeu afegir els vostres comentaris!!

2 respostes a COMENCEM EL NOSTRE BLOC

1. Nuria (mare de l'Aina deP3) diu:

M’agraden totes les fotos, sou una classe molt maca.Segurament us ho vau passar genial agafant fulles i jugant als gronxadors.
    Volem mes fotos de properes sortides, aquestes uooo!!! estan GENIALS!!!! : )

2. Carme: Mare de la Laia diu:

Els panellets eren molt bons. Tots els nens ho van fer molt bé.