COVID-19 (Please read below – Si us plau, llegiu a baix)

20 Ways to say Hello in Other Languages | Learn English in a ... SUPER HEROES!Niños vestidos con trajes coloridos de diferentes superhéroes retro ...

Esperem que estigueu tots bé.

US RECORDEM QUE EN AQUEST BLOC TROBAREU EXERCICIS I JOCS ADAPTATS PER CURSOS.

ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR ANEU DIRECTAMENT AL VOSTRE CURS, JA QUE HI HA TOT D’EXERCICIS I EXPLICACIONS QUE REPASSEN EL QUE HEM FET FINS ARA, I TAMBÉ HI HA ELS TEMES QUE ENCARA NO HEM TINGUT TEMPS DE FER

Pels que us us agrada  la natura i  us atreviu a mirar un documental en anglès. (Estan molt bé) CLICA AQUÍ   o la foto:

Educational Documentaries | Netflix - YouTube

Qui vol fer un xic d’exercici i alhora practicar anglès? CLICA AQUÍ  o a la imatge

14 Best Exercises For Kids To Do At Home - YouTube

.CI – CM – CS

All about Us – Es un xic de repàs del que hem fet i podeu intentar fer el que encara no hem tingut temps de fer.

Resultado de imagen de all about us oxford

CI – CM – CS

Us podeu baixar l’aplicació Richmond Go! a la tablet o mòbil. Està plena de jocs   Resultado de imagen de Go! richmond app

CI -CM – CS

British Council for Kids – Hi trobaràs jocs, cançons, videos, explicacions de gramàtica i exercicis. Hi ha molt per fer i està organitzat per temàtica, i també per gramàtica, per lectures… Entra-hi!. Ah! hi ha activitats per imprimir i també per fer online.

Resultado de imagen de britsh council learn english kids

CI – CM

ENGLISH IS COOL. Hi ha cançons i molt jocs, tots basats en una temàtica.Resultado de imagen de english is cool

CM – CS

Games to learn English trobareu una manera divertida d’enriquir el vocabulari, practicar gramàtica i exercir la comprensió lectora.

Resultado de imagen de gamestolearnenglish

CM – CS

Let’s have fun with English Es molt interessant. Amb molt de vocabulari, gramàtica, videos, jocs… i tot molt fàcil i divertit.

Let's Have Fun with English

CS

AGENDA WEB .Hi trobareu jocs, lliçons , videos, tests de vocabulari i de gramàtica.

Resultado de imagen de agendaweb

CS :

Fun English Games Free Interactive English Games. Va molt bé per practicar el Reading i el Writing.

Fun English Games for Kids - Free Teaching Resources Online

EI- CI- CM-CS

AYUDA PARA MAESTROS – En aquest enllaç hi ha més enllaços, classificats entre Educació Infantil i Educació Primària. Són videos del youtube.

Ayuda para maestros (@AyudaMaestros) | Twitter

Pels alumnes de 6è

COMPETÈNIES BÀSIQUES – En aquest enllaç trobareu totes les proves de tots els anys. Les específiques de Llengua Anglesa també estan penjades en el nostre bloc, a l’apartat de COMPETÈNCIES BÀSIQUES , és clar.

Pels que us agraden els contes

En el nostre bloc hi ha dos apartats de contes.

1- Els que posem els dilluns a l’hora del Bibliopati. Aquests els trobareu a la pestanya on diu LIBRARY. (Si no us funciona amb el Chrome, proveu-ho amb el Mozilla Firefox o l’Explorer.)

2- Per EI- CI. Hi ha una pestanya en aquest bloc amb contes adequats pels nostres petits herois i heroïnes. La pestanya es diu SHORT STORIES FOR P5, 1r i 2n CI.