YEAR 6

Aquest curs els vostres fills i filles continuen l’aprenentatge de l’anglès amb el llibre de text Surprise! 6 de l’Editorial Oxford que, motivador i amè, assegura un progrés sistemàtic en el desenvolupament de les habilitats comunicatives i unes bases sòlides de vocabulari, pronunciació i comprensió.

3rd TERM

Unit 5: Life at home

En aquesta unitat treballarem el passat simple dels verbs irregulars: I went to Fatima’s house/home, I said hello, I gave Fatima a present/some sweets, I had some cakes/fruit juice, I said goodbye, I went home, Morocco. També treballarem el vocabulari relacionat en les feines de la casa: make my bed, tidy my room, do the washing up, empty the rubbish bin, lay the table, look after my brothers and sisters.

Treballarem les estructures del passat simple dels verbs irregulars (en oracions afirmatives i negatives): He/she went/gave/had/said…He/she didn’t go/give/have/say…neighbour, wife, have a baby, have a party, pot, die.

Repassarem la forma interrogativa: Did he/she/they…? Yes, he/she/they did, /No, he/she/they didn’t, rich, kind, silly, poor, big, good, happy, angry, money.

També repassarem les hores i les activitats diàries.

Treballarem tots aquests continguts a través la història Nasreddin and the pot on Nasreddin ensenyarà una lliçó al seu veí. Per saber com acaba la història haurem de llegir.

Unit 6: Our planet

En aquesta unitat treballarem el vocabulari relacionat amb activitats de platja: take a picnic, go fishing, find shells, hide in caves, look for treasure, jump into the sea, go on boats, take photos, i activitats que es fan durant les vacances: ride a camel, visit a museum, play volleyball, go kitesurfing, go shopping, go camping.

Treballarem les estructures:

  • going to (intenció futura)
  • What are you going to do? I’m going to go shopping.
  • Where is she going to go? He/She’s going to go to Morocco.

Treballarem aquests continguts a través de la història Adventure Island. Per saber què passarà la història haurem de llegir.

2nd TERM

Unit 3: Work and play

En aquesta unitat treballarem els oficis: lawyer, doctor, vet, office worker, builder, cleaner, housewife, reporter i repassarem com dir l’hora en anglès: five past, ten past, twenty past, twenty five past, twenty five to, twenty to, ten to, five to.

També treballarem les estructures següents: He/She was (at school). He/She wasn’t…They were…/They weren’t… I was (at the cinema). / I wasn’t at …Were you (at the restaurant)? Yes, I was./No, I wasn’t.

Treballarem aquests continguts a través d’una història molt solidària on Kimani Maruge se n’adona que vol ser veterinari, i tot i tenir una edat avançada no desisteix en l’intent.

Unit 4: Past times

En aquesta unitat treballarem els adjectius descriptius: clever, silly, cruel, kind, fat, thin, poor, rich; i les activitats de després de classe: playing team sports, acting in plays, playing in an orchestra, going on school trips, doing archery and using a video camera.

Treballarem també el passat dels verbs regulars: He/she/They worked, finished, helped, escaped, loved, arrived, lived, waited, wanted, started, looked like.

  • Did you listen to music yesterday? Yes, I did//No, I didn’t.
  • Did you watch TV last night? Yes, I did//No, I didn’t.

Treballarem tots aquests continguts a través d’una història on apareixen en Robin Hood, que es trobarà enmig d’un torneig de tir a l’arc. Tot llegint-la descobrirem què passa.




1st TERM

Unit 1: Heroes and villains

Continuem l’aprenentatge de l’anglès amb els nostres amics Hannah, Rob, Sam i Jo. En aquesta ocasió en Sam i la Jo visiten la pàgina web de la Keiko. Keiko is from Japan and she loves drawing manga cartoon characters.

Treballarem doncs els adjectius: old/young, strong/weak, pretty/ugly, brave/scared, sporty, friendly, wise, trendy, lucky, and funny.

  • Is she brave? Yes, she is.
  • Is he scared? No, he isn’t.

També coneixerem a tres germans molt especials que tenen una missió: descobrir qui és el més savi dels tres.

  • I’m wiser than you
  • Who’s the wisest? He’s the wisest

Unit 2: Fame and fortune

En aquesta unitat treballarem els accessoris: a watch, a belt, a ring, a wristband, a rucksack, a scarf, boots, earrings, i la freqüència amb la que els portem. Per tant, treballarem els adverbis de freqüència: never, sometimes, often, always.

  • Are you wearing a watch? Yes, I am/ No, I’m not.
  • Does she wear boots? Yes, sometimes.

Coneixerem Princess Paula and Prince Harry. Prince Harry es vol casar amb ella. Ho aconseguirà? We’ll find out very soon!

Repassarem també les activitats d’oci i temps lliure: watch films, go out alone, go horse riding, go to pop concerts, go on skiing holidays, play video games.


 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *