YEAR 2

Aquest curs els vostres fills i filles continuen l’aprenentatge de l’anglès amb el llibre de text Surprise! 2 de l’Editorial Oxford que, motivador i amè, assegura un progrés sistemàtic en el desenvolupament de les habilitats comunicatives i unes bases sòlides de vocabulari, pronunciació i comprensió.

3rd TERM

Unit 5: My house is too small

En aquesta unitat treballarem vocabulari relacionat amb animals domèstics i parts d’una casa: dog, hamster, cat, parrot, horse, fish, bedroom, bathroom, kitchen, living room.

…i les estructures:

  • I’ve got a (dog)
  • The (parrot) is in the (bedroom)

Unit 6: The Princess and the pea

En aquesta unitat treballarem vocabulari relacionat amb aquest conte i els nombres de l’1 al 20: king, crown, castle, queen, princess, prince, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty.

…i l’estructura:

  • This is the (king)

2nd TERM

Unit 3: What a mess!

En aquesta unitat treballarem vocabulari relacionat amb aficions i objectes lúdics: painting, dancing, reading, rollerskating, swimming, singing, jigsaws, stickers, board games, computer games.

…i les estructures:

  • I like (dancing)
  • I don’t like (jigsaws)

Unit 4: City mouse and Country Mouse

En aquesta unitat treballarem el vocabulari relacionat amb el menjar i l’entorn: bread, tomatoes, cheese, ham, pizza, ice cream, trees, cars, flowers, country, shops, city.

… i les estructures:

  • I like (trees)
  • I don’t like (cars)

1st TERM

Unit 1: The sun and the wind

En aquesta unitat treballarem vocabulari relacionat amb la roba i els membres de la família: tracksuit, scarf, T-shirt, shorts, trainers, socks, granny, grandad, aunty, uncle, daddy, mummy.

…i les estructures:

  • I’m wearing a (tracksuit)
  • I’m wearing (shorts)

Unit 2: Neon the fish

En aquesta unitat treballarem vocabulari relacionat amb les parts del cos i alguns adjectius: hair, mouth, eyes, teeth, nose, ears, long, short, small, big.

…i les estructures:

  • I’ve got (long) (hair)
  • I’ve got a (big) (mouth)
  • I haven’t got (legs)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *