PRIMARY

Amb el canvi d’Etapa, continua l’aprenentatge de l’anglès amb un major nombre d’hores d’exposició envers aquesta llengua que augmenta segons el nivell cursat.

L’alumnat de tota l’Educació Primària experimenta i és protagonista del seu procés aprenentatge, tot participant en les diverses activitats d’aprenentatge. Es facilita tot tipus de material en diversos suports: visual, auditiu, etc. tenint en compte els diversos estils d’aprenentatge: visual, auditiu, kinescètic, i els diversos tipus d’intel·ligència: espaial, lingüística, lògica-matemàtica, kinescètica, musical, interpersonal, intrapersonal i naturalista.

Amb tot, l’alumne experimenta un aprenentatge des d’un punt de vista globalitzat a través del qual relaciona cada aprenentatge adquirit de manera transversal entre les diverses àrees curriculars de l’Educació Primària.

Es tracta doncs d’adquirir unes competències bàsiques, és a dir, no només de desenvolupar els coneixements, capacitats, habilitats i actituds necessaris sinó que també l’alumant ha d’aprendre a mobilitzar tots aquests recursos personal per assolir la realització personal i esdevenir així persones responsables, autònomes i integrades socialment i ser capaços d’adaptar-se a noves situacions i de desenvolupar un aprenentatge permanent al llarg de la vida.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *