Aquest curs els vostres fills i filles continuen l’aprenentatge de l’anglès amb el llibre de text Surprise! 3 de l’Editorial Oxford que, motivador i amè, assegura un progrés sistemàtic en el desenvolupament de les habilitats comunicatives i unes bases sòlides de vocabulari, pronunciació i comprensió.
3rd TERM
Unit 5: The robber’s clothes
En aquesta unitat treballarem les peces de roba: shoes, socks, a shirt, a skirt, trousers, a jumper, a dress, a T-shirt, i també treballarem algunes peces de roba de l’estiu: sunglasses, sandals, a swimsuit, trainers, a cap, shorts.
Treballarem les estructures següents: She/he’s wearing…
Repassarem les estructures següents: Have you got a…?
Treballarem tots aquests continguts a través la història The robber’s clothes, en la qual a blue diamond ha desaparegut.
Trobaran al lladre que l’ha robat? Per descobrir-ho la història hem de llegir.
Unit 6: Haunted house
En aquesta unitat treballarem el vocabulari referent als mobles: bed, chair, bath, cupboard, TV, sofa, fridge, table, i també treballarem vocabulari relacionat amb els aparells electrònics de la casa: radio, computer, CD player i les preposicions in, on, under.
També treballarem les estructures:
- Where’s the radio? On the table
- There’s a ghost/there isn’t a ghost/
- Is there a ghost in the house? Yes, there is/ No, there isn’t.
Treballarem tots aquests continguts a través d’una història bastant scary. La Heather i el Danny es troben a la seva casa la mar de tranquils, tot i que de sobte senten alguns sorolls. Seran fantasmes? Per saber-ho la història haurem de llegir.
2nd TERM
Unit 3: Activity camp
En aquesta unitat treballarem els esports: play football, dance, ski, swim, ride a bike, skate, play tennis, run i repassarem els instruments musicals: guitar, trumpet, drums, violin, recorder and piano.
Treballarem les estructures: I /She/ He can (play tennis).
Can you/he/she (ski)? Yes, I /he/she can. No, I /he /she can’t.
Treballarem tots aquests continguts a través d’una història on coneixerem en Charlie i Sam, dos nois que es troben en un campament, i quelcom inesperat succeirà. La història haurem de llegir si el final volem descobrir.
Unit 4: Lunch with aliens
En aquesta unitat treballarem els liments de la carmanyola: sandwiches, banans, ice cream, tomatoes, eggs, cheese, chocolate, crisps. I també practicarem el que acostumem a menjar per dinar: chicken, sausages, chips, salad, rice and bread.
Treballarem les estructures:
- Have you got…? Yes, I have. No, I haven’t.
- What’s your favourite food for lunch? My favourite food is…
- I like/don’t like apples.
- Do you like apples? Yes, I do//No, I don’t.
Treballarem tots aquests continguts a través d’una història on apareixen uns aliens d’allò més simpàtics que provaran el menjar de la terra. Els hi agradarà?
1st TERM
Unit 1: In the jungle
Continuem l’aprenentatge de l’anglès amb els nostres amics Josh i Emma. They are at Granny’s house. What’s in the attic? What’s in the box today?
En aquesta unitat treballarem el vocabulari dels animals: snake, crocodile, monkey, zebra, parrot, elephant, lion and giraffe.
També descobrirem quin animal troben en Duncan i la seva germana Esther tot passejant per la selva. What will it be? We’ll find out very soon.
Finalment treballarem els elements naturals: grass, tree, rocks, plants, flowers, river.
- Where’s the zebra? In the rocks
Unit 2: Wizard school
En aquesta unitat repassarem el material escolar: a book, a ruler, a pen, a sharpener, a rubber, a pencil case, a felt-tip and a pencil. I els llocs de l’escola: classroom, toilet, library, playground, dining room, garden. I les estructures: Have you got a…? Yes, I have. No, I haven’t.
Descobrirem com Wally Wizard i la seva companya Harriet han de recuperar el Spell book. Se’n sortiran? We’ll find out about it very soon!
Where’s the spell book? In the library.






