El centre duu a terme el Projecte d’Autonomia de Centre (PAC) que esdevé una oportunitat de qualitat per millorar:
– La competència en la lectura i l’escriptura dels alumnes.
– Augmentar la capacitat en la resolució de problemes.
– Augmentar la capcitat científica i tecnològica.
– Millorar la competència en llengua estrangera a partir de:
- L’aprenentatge de la llengua anglesa a partir de P3.
- La fomentació de la comunicació oral.
- Aprenentatge d’una àrea no-lingüística a través de l’ànglès al Cicle Superior.
Així doncs, a partir del cinquè curs de primària una part de l’àrea de Coneixement del Medi Natural, social i cultural, s’imparteix integrament en llengua anglesa.
La metodologia a seguir s’anomena AICLE (aprenentatge intregrat de continguts en llengua estrangera) CLIL (en anglès) Content Language Integrated Learning basat en 4 pilars: comunicació (llengua), contingut (àrea), cognició (pensament) i cultura (ciutadania).
