TASK 4
HELLO!
VOLIA FELICITAR-VOS PERQUÈ HEU FET UNA FEINA GENIAL DURANT AQUEST TERCER TRIMESTRE! ANEM A PER L’ÚLTIMA TASCA D’ANGLÈS!
ANEM A VEURE COM ES DIUEN ELS MEMBRES DE LA FAMÍLIA EN ANGLÈS. JA SABEM QUE CADA FAMÍLIA ÉS DIFERENT, AIXÍ QUE LES NOSTRES FAMILIES POTSER NO TENEN TOTS AQUESTS MEMBRES:
ARA ANEM A VEURE UNA HISTÒRIA MOLT XULA SOBRE UNA PASTANAGA ENORME!
STORY THE ENORMOUS CARROT
ESCOLTEM I CANTEM AQUESTA CANÇÓ:
FAMILY SONG
ARA, ANEM A FER UN DIBUIX DE LA VOSTRA FAMÍLIA, DIBUIXEU-LA I ESCRIVIU A SOTA EL NOM EN ANGLÈS DE CADASCÚ.
Envieu-me la foto del dibuix a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 4.
Si teniu algun problema enviant la foto per correu, pengeu-la a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 16 de juny per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada gegant!
Rose
*************************************************************************************************
TASK 3
HELLO AGAIN!
M’HA AGRADAT MOLTÍSSIM VEURE A TOTS I TOTES EN ELS VÍDEOS, HEU FET UNS DIBUIXOS DE COWBOYS Y COWGIRLS GENIALS!
US DEIXO UNA ACTIVITAT PER PRACTICAR LA ROBA I ELS NÚMEROS EN ANGLÈS.
COMPTEU EN ANGLÈS QUANTES PECES DE ROBA HI HA. EN UN FULL A PART DIBUIXEU LES PECES DE ROBA I ESCRIBIU EL NÚMERO AL COSTAT (NÚMEROS, SENSE LLETRES). D’AQUESTA MANERA PRACTIQUEM ORALMENT ELS NÚMEROS I LA ROBA EN ANGLÈS i NO CAL ALESHORES IMPRIMIR EL FULL. QUAN ACABEU FEU UNA FOTO AL FULL I M’HO ENVIEU.
ARA UN ALTRE JOC DEL KAHOOT PER RECORDAR LA ROBA:
ARA, ANEM A ORDENAR LES LLETRES!
Envieu-me la foto de l’activitat a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 3.
Si teniu algun problema enviant la foto per correu, pengeu-la a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 2 de juny per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada gegant!
Rose
*************************************************************************************************
KAHOOT GAME
AQUESTA SETMANA, A MÉS DE FER LA TASK 2 QUE ESTÀ AQUÍ A SOTA, SI US ANIMEU, PODEU JUGAR AL JOC QUE HA FET EL KAI!
ÉS XULÍSSIM!
MOLTES GRÀCIES KAI PER AQUEST SÚPER JOC!
*************************************************************************************************
TASK 2
HELLO AGAIN!!
M’HA AGRADAT MOLT VEURE COM HEU PRACTICAT LES PARAULES DE LA ROBA!
US VA AGRADAR LA STORY I LES SONGS DE L’ÚLTIM DIA? JA SABEU QUE PODEU TORNAR A VEURE’LS TANTES VEGADES COM VOLGUEU!
DONCS AQUÍ EN TENIU UNA CANÇÓ MÉS! AQUESTA ÉS LA MEVA PREFERIDA!
I’M A COWBOY SONG
RECORDEU QUE EN LA STORY HI HAVIA MOLTES EMOCIONS? MIREU AQUESTA CANÇÓ TAN XULA:
FEELINGS SONG
ARA LA ROSE US ENSENYA COM DIR ELS FEELINGS, MOLTS D’AQUESTS JA ELS CONEIXEU QUAN US PREGUNTO HOW ARE YOU TODAY?
ARA ÉS HORA DE DIBUIXAR-VOS A VOSALTRES MATEIXOS DE COWBOY O DE COWGIRL.
DESPRÉS DE FER EL DIBUIX I PINTAR-LO, ESCRIVIU LA ROBA QUE PORTEU EN EL DIBUIX. MIREU, LA ROSE HA FET UN EXEMPLE:
HEM D’ESCRIURE I’M WEARING … (JO PORTO…) PRIMER EL COLOR I DESPRÉS EL NOM DE LA ROBA. AQUÍ US POSO UN ALTRE EXEMPLE, AMB ELS NOMS DELS COLORS I DE LA ROBA DE COWBOY I COWGIRL.
SI ÉS MOLT DÍFICIL PER VOSALTRES POSAR ELS COLORS, POSEU NOMÉS LES PECES DE ROBA, CAP PROBLEMA.
QUAN JA TINGUEU EL VOSTRE DIBUIX ACABAT AMB LES FRASES DEL COLOR I LA ROBA, FEU UN VÍDEO ENSENYANT-LO I DIENT EL QUE PORTEU AL DIBUIX, COM HA FET LA ROSE EN EL SEGÜENT VIDEO.
Envieu-me el vídeo, la foto del vostre dibuix i les vostres frases a englishsantjordischool@gmail.com.
En el correu indiqueu el nom de l’alumne/a, el curs i Task 2.
Si teniu algun problema enviant el vídeo per correu, pengeu-lo a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.
Teniu fins el proper 19 de maig per enviar-ho.
Moltes gràcies i una abraçada molt forta!
Rose
*************************************************************************************************
CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE
Hola famílies, us informo dels criteris d’avaluació d’aquest tercer trimestre, per qualsevol dubte, escriviu-me.
- Escoltar cançons i contes en anglès.
- Practicar l’escriptura d’algunes paraules en anglès amb un model.
- Dir frases senzilles en un vídeo.
*************************************************************************************************
TASK 1
HELLO!
HOW ARE YOU TODAY?
CANTEM LES CANÇONS QUE SEMPRE CANTÀVEM A CLASSE?
LI DIEM GOODBYE ALS ANIMALS I LI DIEM HELLO A LA ROBA (CLOTHES), PERÒ ÉS UNA ROBA MOLT ESPECIAL! MIREU AQUESTA STORY TAN DIVERTIDA!
CHUCK’S NEW CLOTHES
DO YOU LIKE THE STORY?
WHAT’S THE HORSE NAME?
WHAT HAPPENS WITH CHUCK? IS HE HAPPY? NO! HE IS ANGRY BECAUSE HANK, THE HORSE, EATS HIS CLOTHES!
DO YOU WANT TO LISTEN A SONG?
CLOTHES SONG
MIREU AQUEST VÍDEO I REPETIU AMB LA ROSE LES PARAULES I ANEM JUGAR EL JOC QUE ENS AGRADA TANT, QUAN LA ROSE DIU LA PARAULA BÉ REPETIM, SI NO LA DIU BÉ, ENS HEM DE QUEDAR CALLATS! SHHH!
SI VOLEU, PODEU PRACTICAR EL VOCABULARY JUGANT AL MEMORY, MIREU L’EXEMPLE:
NO CAL QUE L’IMPRIMIU, PODEU DIBUIXAR LES PECES DE ROBA DUES VEGADES I RETALLAR-LES. RECORDEU QUE QUAN BUSQUEM LES PARELLES, CADA VEGADA QUE GIREM UNA TARGETA HEM DE DIR EL NOM EN ANGLÈS. SI NO RECORDEU EL NOM, CAP PROBLEMA, TORNEU A MIRAR EL VÍDEO ON DIC EL VOCABULARI.
MIREU, AQUÍ ESTAN LES NOVES PARAULES QUE ANEM A APRENDRE ESCRITES!
DECIDIU COM VOLEU PRACTICAR-LES:
- DIBUIXANT LES PARAULES I ESCRIVINT ELS NOMS EN UN FULL.
- FER LES LLETRES AMB PLASTELINA SI EN TENIU.
- SI TENIU SEGELLS DE LLETRES, PODEU PRACTICAR ELS NOMS DE LA ROBA.
- ESCRIURE LES DIFERENTS LLETRES EN PAPERS PETITS I JUGAR A FORMAR LES PARAULES. PER EXEMPLE:
ENVIEU-ME UNA FOTO DE LA MANERA QUE DECIDIU DE PRACTICAR-LES.
PER ÚLTIM, US DEIXO UNA SOPA DE LLETRES PER BUSCAR LES PARAULES QUE ESTEM PRACTICANT SI VOLEU.
Envieu-me un correu electrònic a englishsantjordischool@gmail.com
Indicant el nom de l’alumne/a, el curs i Task 1 i amb la foto de la manera que heu practicat les paraules. Expliqueu-me si us han agradat els vídeos i si heu pogut fer la sopa de lletres.
Teniu fins el proper 5 de maig per enviar-ho.
En el tellfy us passaré una carpeta Drive per si teniu problemes en enviar la feina per correu. Si decidiu penjar la feina a la carpeta, si us plau envieu-me igualment un correu electrònic dient que heu penjat la feina, ja que d’aquesta manera tindré el vostre correu electrònic per fer-vos el retorn de l’activitat, si no, no sabré a qui dirigir-me.
Moltes gràcies i una abraçada molt forta!
Rose
*************************************************************************************************
CONTINUEM PRACTICANT A CASA!
Us han agradat les activitats que us he proposat dels animals?
Podeu envieu-me alguna foto de les activitats que heu fet al correu d’anglès englishsantjordischool@gmail.com.
A la pàgina principal hi ha molts CONTES per gaudir aquesta setmana!
La próxima semana diem GOODBYE als animals i us posaré una cançó i un conte molt xulo!
*************************************************************************************************
PRACTIQUEM A CASA
Aquests dies podem practicar els animals a casa. Aquests últims dies estavem practicant l’escriptura dels animals amb diferents materials, mireu!
A casa també podem practicar els animals. Què podem fer?
– DIBUIXAR-LOS I ESCRIURE EL SEU NOM.
– FER UN MEMORY.
– ESCRIURE LES LLETRES DE CADA ANIMAL I DESPRÉS RETALLAR-LES I ORDENAR-LES.
– ESCRIURE ELS NOMS DELS ANIMALS AMB PLASTELINA.
– FER ELS ANIMALS AMB PLASTELINA.
– SI TENIU SEGELLS TAMBÉ PODEM FER ELS NOMS DELS ANIMALS…
Tot el que volgueu fer i imaginar amb els animals!
Us deixo els animals i noms treballats:
També podeu trobar el document aquí per si el necessiteu:
Si voleu fer un memory o un domino, aquí els teniu també:
Aquí també teniu la cançó que vam escoltar a classe:
I per últim! ANIMALS GAMES!
*************************************************************************************************
PHOTOS WORKING
A les classes d’anglès fem moltes coses, cantem, expliquem contes, juguem i aprenem moltes paraules en anglès. També ens fixem com s’escriuen fent com racons per poder practicar l’escriptura a través de la plastelina, dibuixant i escrivint a la pissarra, jugant amb la PDI… Mireu com treballem!
*************************************************************************************************
ANIMALS DESCRIPTIONS
Els alumnes de 2n ens vam preparar un joc de descripcions en d’animals en anglès i ens ho vam passar molt bé jugant. Mireu!
*************************************************************************************************
GAMES TO PRACTICE
Face clown http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/word-games/paint-it/clowns-face
Days of the week http://roythezebra.com/reading-games/high-frequency-words-days.html
ROOM ON A BROOM
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3329401/room_on_the_broom.htm
COLOURS/NUMBERS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1798912/colours_and_numbers.htm
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3289981/colours_memory.htm
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3102023/numbers.htm
CLASSROOM OBJECTS
https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3328273/classroom_objects_2.htm
*************************************************************************************************
HEAD, SHOULDERS, KNEES AND TOES
*************************************************************************************************
A ROOM ON A BROOM
Recordeu el conte que vam explicar per Halloween? Doncs el podeu tornar a escoltar en aquest vídeo! Enjoy! 🙂
********************************************************************************************
NUMBERS SONG
*************************************************************************************************
Welcome back!
****************************************************************************************
MINE’S BIGGER THAN YOURS!
Els nens i nenes de P5 hem treballat un conte d’uns monstres i hem preparat unes actuacions pels alumnes de P3 que els hi ha encantat la sorpresa. Mireu que bé ho han fet!
****************************************************************************************
P5 – PAINTING PATCH
Els alumnes de P5 estem treballant les parts del cos i hem pintat amb els dits al nostre amic Patch. Mireu!
****************************************************************************************
P5 – LITTLE ELEPHANT STORY
Els nens i nenes han preparat la representació d’un conte en anglès especialment pels sels companys i companyes de P3! Ha sigut una sorpresa i als alumnes de P3 els hi ha agradat molt! Mireu que bé que ho han fet:
****************************************************************************************
P5
Durant aquest trimestre P5 ha après moltes coses en anglès, com per exmple hem repassat els colors, hem practicat els objectes de la classe i les joguines en anglès. Mireu!
Podeu continuar practicant a casa el que hem anat treballant amb aquestes cançons i jocs: