Food story P-3: Lulu’s lunch (14 April – 17 April)

Hola famílies. Aquesta setmana la proposta que us faig arribar és que mireu aquest conte per introduir nou vocabulari del menjar. Si us ve de gust, podeu mirar-lo de nou i després demanar als infants que us diguin quin menjar han vist al conte. Gràcies a la mascota Mo-monkey ells de moment coneixen the banana!!!

També podeu preguntar si als vostres fills els hi agrada per menjar els espaguetis col·locant els polzes amunt i dient yes! o, polzes avall dient no!

Do you like banana? Yes, I do/No, I don’t.

Do you like spaguetti?

Do you like pizza?

Do you like carrot?

Do you like tomato?

Si us queda ganes, podeu posar en pause la imatge i preguntar als vostres fills que senyalin amb el dit… where is the banana? Where is the piece of pizza?

Esperem que gaudiu d’aquesta història de la Lulu! 🙂

Publicat dins de General, P3 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Clothes story P-5: Froggy gets dressed (13 April – 17 April)

Hola famílies. Aquesta setmana la proposta que us faig és que mireu aquest conte sobre les peces de roba. Si us ve de gust, podeu mirar-lo i després demanar als infants que us diguin quines peces de roba han vist al conte, (si pot ser en anglès) i que us les portin del seu armari.  Després, també podeu jugar al Pere diu en anglès… Simon says put on your… pants/T-shirt/socks/scarf… Espero que en gaudiu.

M’agradaria que em deixessiu un comentari per explicar-nos si als infants els ha agradat la història, si s’han divertit remenant l’armari i posant-se la roba jugant al Simon says. Moltes gràcies.

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a | 4 comentaris

Body story P-4: Eyes, nose, fingers , and toes. (14 April – 17 April)

Hola famílies. Aquesta setmana la proposta que us fem la Carme i la Laura és que mireu aquest conte sobre les parts del cos. Si us ve de gust, podeu mirar-lo i després demanar als infants que us diguin quines parts de cos han vist al conte, (si pot ser en anglès) i que se les toquin.  Després, també podeu jugar al Pere diu en anglès… Simon says touch your… eyes/nose/fingers/toes… Esperem que en gaudiu.

Ens agradaria que ens deixessiu un comentari per explicar-nos si als infants els ha agradat la història i si s’han divertit jugant al Simon says. Moltes gràcies.

Publicat dins de General, P4 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Body activities Level 1

Here you have some activities to work on the body with children during these days. We hope you enjoy.

Aquí teniu una serie d’activitats per treballar el cos amb els alumnes durant aquests dies. Esperem que us agradin.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-the-body-1

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-the-body-2

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/colouring/clowns-face

http://www.eslgamesworld.com/members/games/vocabulary/memoryaudio/body%20parts%20i%20can/index.html

https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/

Body Parts ESL Interactive Pirate Board Game

Publicat dins de General, Year 1 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Do you want to practice English?

Si voleu practicar vocabulari d’anglès ho podeu fer jugant a aquest entretingut i divertit joc dels pirates.

https://www.google.com/amp/s/www.eslgamesplus.com/pirate-games/amp/

Enjoy!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

A P4 hem après vocabulari del menjar a través d’un conte

A partir de la història “The very hungry caterpillar” hem introduït el vocabulari d’alguns menjars i l’expressió: I like…., I don’t like ….

 

Publicat dins de P4 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

A P3 aprenem els membres de la família

Ens hem iniciat a conèixer els membres de la família: mummy, daddy, brother, sister and baby.

A classe hem parlat que de famílies hi ha de molts tipus diferents: de diferent origen i diferent composició. Famílies amb germans, famílies sense pare, família de dues mares, famílies amb bessons, …

A continuació trobareu tres vídeos que us poden servir per repassar els membres de la família en anglès:

Publicat dins de P3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Els infants de P3 ja coneixen alguns colors en anglès

Si voleu practicar els colors en anglès podeu jugar al “veig veig” en anglès:

I spy with my little eye something…blue!

També podeu visualitzar aquest vídeo i jugar a trobar els elements de cada color:

Publicat dins de General, P3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Clothes a 2n

Els alumnes de 2n hem estat treballant el tema de la roba (clothes) a partir de la lectura del llibre Ella Sarah gets dressed. Un cop apresa la roba hem jugat al Catwalk en què un dels alumnes feia de model davant la resta i després s’amagava. Llavors havien de respondre una pregunta sobre la vestimenta i si la resposta era correcta, es convertien en model.

 

També, ens hem atrevit a dissenyar roba original i hem escrit el color i el nom de la peça de roba (colour + clothes).

A més a més, després d’aprendre l’estructura He/She is wearing … i fer descripcions de la roba hem dibuixat una persona segons la descripció proporcionada en un paper.

 

Publicat dins de Year 2 | Deixa un comentari

Daily routines and times quizlet (Year 3)

descarga

Click on the image and practice the vocabulary about daily routines and times in English! Remember to add a comment.

Clica sobre al imatge i parctica el vocabulari sobre les routines diaries i les hores en anglès! Recorda’t de deixar un comentari.

Publicat dins de General, Year 3 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari