Clothes P-5

Els infants de P-5 estem treballant les peces de roba. Hem explicat el conte de “Froggy gets dressed”, hem après a cantar i ballar una cançó molt divertida de la roba, hem jugat a molts jocs ( canvia de lloc si portes una samarreta de color vermell, salta si portes el barret posat, endevina quina roba extra porta el teu company, bingo, memory… )Ens ho hem passat d’allò més bé i hem après moltíssim.

Children in P-5 are working on clothes. We have told the story “Froggy gets dressed”, we have learnt to sign and dance a funny song about clothes, we have played loads of games (change places if you’re wearing a red T-shirt, jump if you’re wearing a hat, guess what’s extra, bingo, memory…) We have enjoyed a lot and we have learnt so much.

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Family P-4

Els infants de p-4 estem treballant els membres de la família en anglès. Hem explicat la història del nap gegant, hem après a cantar i ballar les cançons “Baby Shark” i “The finger family”, hem jugat a jocs a la tablet gegant i hem experimentat amb naps.

Children in P-4 are working on the members of the family in English. We have told the story of “The enormous turnip”, we have learnt to sing and dance the songs “Baby shark” and “The finger family”, we have played games on the big tablet and we have experimented with turnips.

Family P-3

Els infants de p-3 estem treballant els membres de la família en anglès. Hem explicat la història de la Rínxols d’or i els tres ossos, hem après a cantar i ballar les cançons “Baby Shark” i “The finger family”, hem jugat a jocs a la tablet gegant i cadascun dels infants presentarà la seva família ensenyant una fotografia a la resta de companys i companyes.

Children in P-3 are working on the members of the family in English. We have told the story of “Goldilocks and the three bears”, we have learnt to sing and dance the songs “Baby shark” and “The finger family”, we have played games on the big tablet and each child will introduce their family to the rest of teir classmates showing a picture.

Publicat dins de General, P3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Food P-5

Els infants de P-5 estem treballant el menjar amb el conte “I will never not ever eat a tomato”, la cançó “I’m hungry” i jocs molt divertits com tocar i endevinar, el memory o el bingo.

Children of P-5 are learning food with the story ” I will never not ever eat a tomato”, the song “I’m hungry” and fun games as touch  and guess, memory and bingo.

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Clothes P-4

Els infants de P-4 estem aprenent les peces de roba en anglès. Estem explicant el conte “The washing line”, estem escoltant, cantant i mimant la cançó “Put on your shoes” i estem jugant a jocs molt divertits en els que ens posem i traiem peces de roba, vestim al Bryan i al Rayan, fem al bugada… Ens ho estem passant genial!

Children of P-4 are learning clothes in English. We are telling the story “The washing line”, we are listening, singing and miming the song “Put on your shoes” and we are playing very fun games as pittying on or taking out clothes, dress up Bryan and Rayan, do the laundry… We are having loads of fun!

Food P-3

Els infants de P-3 estem treballant el menjar en anglès a partir del conte “Lulu’s lunch”, de la cançó “Fruits” i de jocs molt divertits!

Children of P-3 are learnig  food words using the story “Lulu’s lunch”, the song “Friuts” and soem fun games.

Publicat dins de General, P3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

P4 We go to the supermarket!

Els infants de P4 han jugat al supermercat en anglès i s’ho han passat genial!

P4 pupils ahve played at the supermarket in English and they have enjoyed a lot!

Hello!  Hello! An apple, please. Thank you! Bye!

My five senses Year 1

Els i les alumnes de 1r estem aprenent vocabulari sobre el cos i els sentits a partir de la història My five senses com head, hair, eyes, ears, nose, mouth, tongue, face, fingers, hands, arms, legs, knees, shoulders, toes, feet, tummy, bottom, etc. També, els cinc sentits see, hear, smell, taste and touch.

Hem escoltat, cantat i ballat les cançons This is me i Head, shoulders, knees and toes. A continuació teniu els enllaços.

Publicat dins de General, Year 1 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

The little red hen makes a pizza Year 1

Les nenes i els nens de 1r estem aprenent vocabulari sobre el menjar a partir de la història The little red hen makes a pizza com flour, olives, tomato sauce, mushrooms, garlic, onion, pepperoni, cheese, anchovies, ham, bacon, etc. A classe hem parlat dels aliments que ens agraden i dels que no.

A més a més, hem escoltat les cançons Do you like broccoli ice cream? i Do you like lasagna milkshakes?. A continuació teniu els enllaços.

Publicat dins de General, Year 1 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Body parts and colours P-3

P-3 children are learning colours and body parts in English. We tell the story “Nelly paints a  monster” and we dance and sing songs as “I see something blue”, “One little finger” and ” Head, shoulders, knees and toes”. We also play action games as “touch something blue”or “touch your nose”.

Els infants de P-3 estan aprenent els colors i le sparts del cos en anglès. Expliaqyem el conte “Nelly paints a monster” i cantem i ballem cançons com” I see something blue” “One little finger” i “Head, shoukdres, knees and toes”. També juguem a a jocs d’acció com  “touch something blue”o “touch your nose”.

Publicat dins de General, P3 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari