English Day 16′

progrma eday x prof

S’acosta la Jornada de Cloenda

JORNADA NO PROGRAMA

Què és això de l’English Day ?

Per quart any consecutiu se celebra l’English Day als centres Educatius de l’àmbit del Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental I (Canovelles, La Roca del Vallès, Les Franqueses del Vallès i Granollers). Aquesta activitat, coordinada des del Pla de Formació del Professorat de la Zona (PFZ) del Departament d’Ensenyament pretén fer visible a la Comunitat Educativa de cada centre el treball d’Anglès que es realitza a les aules durant tot el curs. Per això, cada centre, entre el 22 de febrer i fins el 2 de març, reserva un espai horari per realitzar activitats on l’anglès esdevé la seva llengua vehicular. A final de curs, es difondran i compartiran les experiències amb la resta de centres de la zona.

L’activitat, que va començar amb el pilotatge de 5 centres que van actuar com a grup impulsor de llengües estrangeres de primària, arriba en aquesta edició a 28 centres. Enguany, alguns Instituts públics també s’han afegit a aquesta experiència.

Tots els centres, amb aquest afany d’impulsar la llengua anglesa en l’alumnat, participen també en el programa Europeu eTwinning. En aquest programa s’agermanen amb centres educatius d’Europa amb qui, amb l’ús de les TIC, treballen col·laborativament un tema. La llengua vehicular de treball sempre és l’Anglès.

Les activitats que estan preparant són diverses i compten amb la participació de tots els alumnes dels centres. Alguns centres compten amb la col·laboració dels alumnes dels Instituts de la zona i amb la dels pares i mares del seu centre amb un bon domini d’aquesta llengua.

Aquest espai web vol ser un recull de totes les activitats que es faran en els centres. S’anirà actualitzant a mida que es vagin realitzant.

Podeu veure els dies programats en el següent calendari. També podeu veure el recull d’experiències del curs anterior.