Cicle Inicial

Hello students and families! This is the Cicle Inicial page. Here you will find different links and posts. Some, dealing with the content we are studing at school, others to extend your knowledge or just for fun. You will be able to play, sing, practice English from home and, of course, comment anything you like. I hope you like and enjoy them.

Hola alumnes i famílies! Aquesta és la pàgina de Cicle Inicial. Aquí trobareu diferents enllaços i “posts”. Alguns, relacionats amb el contingut que treballem a classe i altres per ampliar o simplement divertir-se. Podreu jugar, cantar i practicar anglès des de casa i, per suposat, fer comentaris sobre les coses que us agraden. Espero que us agradi i que ho disfruteu.

UNIT 6. 1st Grade

1. The last unit of the book is here… it’s about fruit and food. Enjoy!

The Fruit Songchocolate-cake-sliced

The Chocolate Cake Song

2. In this links you can play some games:

fruit hat

Game 1

Game 2

Unit 6. 2nd Grade

Hey, students from 2nd grade! Here you have some links to practice what we learned in unit 6:

SONGS:

sleep_sarah_sleep

The Castle Song

Sleep, Sarah, sleep!! Song

GAMES:

Game 1

Game 2

20 thoughts on “Cicle Inicial

1. Lucia Luna

hola
    m’ho he passat molt bé amb els jocs i les cançons. Sobretot amb els contes en anglés.
    adeu

2. Adrià Gil

Marta ens ensenyes molt bé l’anglès, ets una professora que en sap molt i ets molt guapa!

3. claudia puig

Hola Marta i a tots.
    Avui us he vist per primera vegada.
    Es tard hi nhaig d anar a dormir.
    Good nycth Marta i a tots.