Feina per als dies de confinament

Good morning, 1r ESO E i F:

How are you?

Espero que tots estigueu molt bé i hàgiu trobat el temps per fer totes aquelles activitats que de vegades no teniu temps de fer: manualitats, cuina, classes de gimnàs online, música… Però també heu de trobar temps per fer les activitats de l’institut per no perdre tant el ritme.

Aquests dies fareu tasques del vostre llibre però de manera interactiva. Per fer-ho, entrareu a la pàgina https://webbook.burlingtonbooks.com/Login. ALERTA! Per entrar-hi, necessitareu un codi que us he de donar jo. Envieu-me un correu a hbarbera@xtec.cat i així el podreu fer servir.

Quan hi entreu, us demanarà dades personals. Els pares us ajudaran si cal. Si no les poseu correctament, no passa res, el que SÍ que heu de posar correctament és el vostre nom i cognom, perquè a mi m’arriba el que esteu fent, i si no el poseu bé, no sabré que heu fet la feina. També heu de posar una contrasenya, que només utilitzareu vosaltres.

US HEU D’APUNTAR EL NOM D’USUARI I CONTRASENYA, PERQUÈ L’AHUREU DE POSAR ELS ALTRES DIES QUE HI ENTREU.

Una vegada entreu, hi teniu tres apartats:

• El llibre interactiu
  • El llibre de text que teniu en paper i fem servir a classe
  • El llibre d’exercicis

Heu de fer el llibre interactiu. Els altres, ja els heu fet. Heu de fer la lliçó Getting Started, 1, 2 i 3. Quan les acabeu, aviseu-me i començareu la 4.

Teniu en compte que jo veig tot allò que feu en tot moment.

A banda d’això, teniu el meu blog https://blocs.xtec.cat/englishatschool/ on hi ha jocs i activitats que podeu fer. També podeu baixar-vos una aplicació per aprendre anglès, l’aplicació Duolingo us anirà bé. Comença des de 0 i va augmentant de nivell. I intenteu veure alguna pel·lícula, sèrie, documental o algun vídeo en anglès.

Si teniu dubtes o voleu dir-me alguna cosa, escriviu-me al correu: hbarbera@xtec.cat

Fins aviat

Lesson 4 (Feina pels dies de confinament)

A punt per començar la Lliçó 4?

Treballarem el vocabulari dels accidents geogràfics (muntanya, turó, desert, platja…) i de roba i de gramàtica,  el Present Continuous. I també repassarem el Present Simple.

Som-hi?

El primer que has de fer és mirar el vocabulari a la pàgina 85 del workbook i fer la pàgina 50 del llibre. Pensa que tens el llibre i el Workbook a la mateixa adreça que et vaig enviar per fer els exercicis online.

El segon que hem de fer és saber què és i per què s’utilitza el Present Continuous. El Present Continuous és un present igual que el nostre, que ens diu el que estàs fent ara.

Per exemple:

Estic escrivint: I am writing

No estic parlant: I am not speaking.

Estàs jugant a futbol?: Are you playing football?

Segur que el vas fer a l’escola ja.

Llegeix-te la pàgina 98 del Workbook i després fes la pàgina 51 de l’student’s book. Ho has entès bé?

En tercer lloc, ens toca llegir una mica, no creus? LLegeix el text de la pàgina 52 de l’Student’s book i fes els exercicis.

Quan hagis acabat, aprendre, en quart lloc, quina és la diferència entre Present Simple i Preset Continuous. Mira, és molt fàcil, perquè en català també els diferenciem.

El Present Simple és un present de les coses que fas habitualment o de vegades. És general. Per exemple: Jo jugo a bàsquet. No vo l dir que ho estigui fent ara, no? Només que hi jugo. Doncs això és el Present Simple i en anglès es diria I play. És SIMPLE perquè només es compon d’una paraula el verb.

I el Present continuous? Doncs seria el que estàs fent ARA MATEIX. En català, “Jo estic jugant a bàsquet”. I en anglès: “I am playing basketball”.

Ho has entès? Si tens dubtes, llegeix la pàgina 97 i 98 del Workbook.

Ara sí, ja estàs preparat per fer els exercicis de la pàgina 53 de l’Student’s Book.

Ara ja hem acabat la gramàtica. Ens toca fer una mica de vocabulari. Què necessitem per anar de viatge? Roba. En cinquè lloc, a veure si pots fer sol/a la pàgina 54 de l’Student’s Book.

Ja estem.

Ara et queda fer els exercicis de la lliçó 4 del Workbook i de l’interactive book.

Recorda que si tens dubtes, em pots escriure a hbarbera@xtec.cat