Creem música amb el STEP RE-MIX: body percussion

programa-step-remix3

Cliqueu sobre la imatge per veure les composicions que hem fet a l’hora d’informàtica musical. Només és una mostra…. com el programa no permet guardar, ho hem grabat en vídeo…  és molt divertit…. TASTEU-LO!

INSTRUMENTS  ON-LINE

Ara que ja ens hem estrenat amb el Step Re-Mix, us deixo altres aplicacions que us permetran composar la vostra música… obriu els enllaços i practiqueu. SIGUEU XAFARDERS/-ES!!!

1 STEP RE-MIX: body percussion

2 Creating Music

3 TONY-b Machine

WOLFRAMTONES: An Experiment in a New Kind of Music

JAM STUDIO

TECLAT VIRTUAL

WD-1 DJ-Trainer

MOLTS INSTRUMENTS VIRTUALS DE PERCUSSIÓ (pàgina de Phil Tulga)

BATERIA VIRTUAL

FER SCRATCH

KOTO VIRTUAL- INSTRUMENT JAPONÈS

 

Amb aquest programa podeu crear la vostra pròpia música, o copiar les partitures que ja coneixem, i millorar el llenguatge musical. També ens permet escoltar allò que escribim, i ho podem guardar en fitxer MIDI per escoltar-ho a l’ordinador, al mòvil, …
 

 

MUSIC TIME

musictime-icona

 

Amb aquest programa podeu crear la vostra pròpia música, o copiar les partitures que ja coneixem, i millorar el llenguatge musical. També ens permet escoltar allò que escribim, i ho podem guardar en fitxer MIDI per escoltar-ho a l’ordinador, al mòvil, …

Clicant sobre la imatge obrireu la pàgina de descàrrega gratuita. A classe anirem practicant… SORT i molta MÚSICA!

 

Manual Music Time 

2ª Sessió del Musictime

Vivaldi: el Heavy del Barroc

vivaldi-heavySi Vivaldi hagués tingut una guitarra elèctrica  a la seva època, és possible que l’estil heavy li hagués fascinat. Clicant la imatge trobaràs un vídeo que compara una obra de Vivaldi i una improvisació heavy. Trobes alguna semblança?

Amb molt de ritme!!!


musica11

PER SI TENIM DUBTES AMB ELS RITMES

remenant per internet he trobat un vídeo on ens ensenyen les figures rítmiques, el seu nom i la seva duració… per veure’l heu de clicar sobre la imatge. Espero que us vagi bé per recordar el que treballem a classe i que MUSIQUEU MOLT!!!


CARNAVAL  –  BATUCADA

conjunt-instrumental1

Si cliqueu sobre la imatge, se us desplegarà una partitura on sona una batucada… us pot servir per practicar el ritme! GAUDIU-NE!


Creem música

automaticmachine_thumbnail Si cliques sobre la imatge, se’t obrirà una aplicació per crear la teva música “automàtica”. SORT!

 

percussiocorporal-150x1501

Si cliques sobre la imatge, veuràs un vídeo, que et donarà idees per composar música utilitzant l’ instrument que tens més a prop: el teu propi cos.

Podeu fer composicions amb grups de 3 ó 4 companys/-es.

 

Programa Step Re-Mix

programa-step-remix3

  Amb aquest programa podreu fer les vostres pròpies composicions amb percussió corporal. És molt divertit.

TASTEU-LO!!!

Pere i el Llop

pere-i-el-llop-petit

Si cliqueu sobre la imatge hi trobareu un joc per emparellar els personatges del conte de pere i el llop amb l’instrument que els representa. DIVERTIU-VOS!

Aquí teniu el conte. Llegiu-lo!!!

Un dia, en Pere va sortir de casa i es va fer amic d’un ocell.

Com que en Pere s’havia deixat la tanca oberta, un ànec va escapar-se i va anar a banyar-se al toll.

Allà s’hi va trobar un ocell, que no havia vist mai cap ànec. I com que l’ànec tampoc no havia vist mai cap més ocell, van quedar tots dos meravellats.

Tan meravellats estaven, que no s’adonaven que el gat se’ls acostava per menjar-se’ls per berenar. Sort que en Pere ho va veure i va cridar: “Vigileu!”.

En Pere va cridar tan fort que fins i tot el seu avi, des de casa, el va sentir. I va sortir a renyar-lo, tot cridant ben enfadat: “Pere! Torna a casa! I si ve el llop?”

En aquell moment, el llop va aparèixer disposat a cruspir-se el primer despistat que trobés…, que va ser l’ànec.

Abans que el llop afamat s’empassés cap més dels seus amics, en Pere va dir al seu avi: “No em fan por els llops”, i va sortir amb una corda per capturar-lo.

Sense que el veiés el llop, es va enfilar a un arbre i, amb l’ajuda de l’ocell, va aconseguir fer un llaç a la cua del llop.

Quan els caçadors que perseguien el llop van arribar, en Pere els va dir: “No dispareu, portem-lo al zoo”.

I l’hi van portar i encara hi és. I si escolteu amb atenció dins la panxa del llop, encara s’hi sent l’ànec que crida:”Sóc aquí”.

Flautejant amb Shreck

FLAUshrek1TEJANT  AMB  SHREK

Si cliqueu sobre la imatge trobareu la partitura del tema I’m a Believer, de la Banda Sonora de Shrek 1. La podeu llegir amb notes, mentre l’escolteu. Si la toqueu amb la flauta, haureu d’ anar en compte amb el Mi’ (agut). Practiqueu força!

L’orquestra Sinfònica

Puzzle Orquestra Sinfònica

orquestra1

Clicant a sobre del dibuix de l’orquestra, obriràs un joc on podràs col·locar cada instrument de l’orquestra al seu lloc, i podràs conèixer tots els instruments.

Us deixo el vídeo de l´obra que el compositor BENJAMIN BRITTEN va escriure per presentar els instruments de l´orquestra als nens i nenes de les escoles.

BRITTEN:Guia d´orquestra