Mitologia Grega

La classe de sisè està fent el projecte sobre la Mitologia Grega.

La Mitologia Grega són históries i  mites sobre els déus grecs.       Hem dividit la classe en diversos grups i cada grup treballava un déu o deesa. Cada grup ha fet un mural del déu o deesa que ha treballat i més endavant farem exposicions orals explicant les característiques més importants de cadascun.

Alan i Abdullah

Taller d’educació emocional

Els alumnes de 6è vam fer un taller d’educació  emocional durant tres sessions. En la primera sessió cada nen/a va escriure o dibuixar la seva emoció en un paper gran. Desprès els monitors van llegir i mirar els papers i els van arrugar. Alguns nens van riure i altres es van enfadar.

En la segona sessió, els monitors van dividir la classe  en diferents  espais i cada  espai  representava una emoció. Tots els alumnes havien  de passar per tots els espais. Alguns es van posar tristos i van plorar.

En l’última sessió, tots els alumnes vem fer un mural molt gran amb el dibuix d’una silueta feta entre tots i amb paraules escrites de diferents emocions.

Kevin i Mariam

Jornada esportiva i cultural (matí)

El dissabte 16 de maig va ser la Jornada Esportiva i cultural del Turó. Pel matí a les 9 va començar la cursa, que va ser desde P3 fins a 6è. Quan va acabar, van donar una medalla i un tiket per un bocata o patates i un refresc.

De 10 a 11 van fer una gimcana. A les  11  van posar els inflables, tallers de henna , de maquillatge, de pintar samarretes i trenes de fil al cabell.

De 14 a 16 es va fer una pausa per dinar, els que no volien menjar a l’escola es van anar a casa.  Hi havia un servei de bar on venien entrepans, refrescos, patates, gelats, etc.

Rabia i Javier

La fira de Sant Jordi al carre major

El dia 23 d’abril  al carrer Major van posar paradetes de llibres i roses. La nova alcaldesa  estava regalant  roses a la gent. Hi havia un drac que estava donant caramels als nens i a les nenes. Hi havia una paradeta on podies escollir un llibre, llellir-te’l i després tornar-lo.

Sant Jordi, a Catalunya,  representa el dia dels enamorats. Sorgeix de la llegenda de Sant Jordi, la princesa i el drac.

Nosaltres, després d’haver  fet l’ intercanvi de llibres a l’escola, vam anar a veure la fira al carre major. H i havien moltes més escoles: l’escola Reixac, la Salle, etc. Vam veure molts llibres .El que més ens va agradar va ser “camí a l’escola”. Ens ho vam passar molt bé.

Una entrevista als nostres directors

El dia 11 de maig del 2015 entrevistarem al Jon i a la Imma. Volem saber que pensen de la seva carrera com a profes i directors.

Iman: Jon, com et sents a l’últim any de director?

Jon: És una nova etapa de la meva vida. Continuaré col·laboran  amb l’escola, és a dir no em perdreu de vista.

Islam: Imma, t’agradaria que el Jon es quedes a l’escola?

Imma: Si perquè és un bon profesional i tothom aprén molt del Jon a nivell com a persona, com a profesional i m’encantaria que es quedés.

Islam:T’agradaria quedarte un parell d’ anys mes a l’ escola o jubilarte?(JON)

Els mestres etem obligats a jubilar-nos als 65anys.

Iman:T’agradava el teu treball a l’escola?(JON)

Si,molt, la prova esta en que es sigut mestre durant casi 45 anys.

Islam:Quants anys portes a l’escola?(IMMA)

A l’escola el turo porto actualment nou anys el primer any vaig ser com a profesionaria hen practiques i cordinadora d’educassio infantil i després ja vaig començar com a cap d’estudis i porto vuit anys d’intre de l’equip directiu.

Marwa:Que faras quan no siguis director?(JON)

Em dedicare a mes de colaboracio a l’ escola, vaitgar ,llegir i si tinc nets a cudarlos.

Marwa: Si tu fosis la nova directora camviarias algunas normes o camvis a l’escola?(IMMA)

Canviar canviar no perquè tot funciona molt bé sempre podem millorar  i contem amb els mestres si tenim que fer algun canvi hu fariem a nivell de mestres  pero. Canviar no perque pensem que l escola.

Gràcies per tot.

Les noticies del Turó