LA MEVA OPINIÓ

Les darreres i continuades reformes laborals que estem patint en el nostre país tenen com a conseqüència la modificació substancial de moltes condicions laborals. Sembla que tot allò pel que es va lluitar  s’estigui perdent. Aquells drets laborals bàsics i … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

La finalitat del bloc és poder analitzar any rere any, reforma tras reforma, la nova actualiatat contractual.  D’una manera més lúdica comentaré i analitzaré totes aquelles novetats laborals que vagin sorgint. Desitjo que us agradi força i us convido a participar.

Publicat el per M. ISABEL RAMOS CUBEL | Deixa un comentari

UNA VISIÓ CÒMICA PERÒ DIDÀCTICA DELS CONTRACTES

Una noche en la ópera

PEL·LÍCULA PROPOSADA PER TRACTAR LA CONTRACTACIÓ LABORAL

OBJECTIUS

Introduir als alumnes el cinema clàssic d’una manera divertida. Només es visionaran 2 seqüències breus i senzilles.

Analitzar la famosa part de “la part contractant” per quan els alumnes es trobin realment davant d’un document oficial ja sigui un contracte laboral o altre qualsevol que sigui de difícil comprensió oel seu llenguatge tècnic i específic.

Reconèixer que això és coma a conseqüència de les mancances que en aquesta matèria tenen, i que una vegada s’avanci en la Unitat Formativa ells mateixos seran capaços de comprendre perfectament aquesta terminologia.

VISIONAT DE LA SEQÚÈNCIA  A L’AULA

La seqüència seleccionada parla de : les comissions, agents, slaris, impostos, descomptes i contractes. El seu ritme frenètic ha fet d’aquesta escena una de les més famoses dels Germans Marx.

CONCLUSIONS FINALS

Al visionar aquesta seqüència es vol aconseguir dos objectius fonamentals:

Adonar-se que la realitat contractual actual permet moltes fórmules contractuals que poden regular les relacions laborlas i que és un agent que representa a uns artistes en la pel·lícula per compte aliena.

TALL DE PEL·LÍCULA

Una noche en la ópera