L’hora de fer música
A partir d’un CD de música i la proposta didàctica de la Damaris Gilabert, a les classes de música treballem les qualitats de so entre d’altres coses com (audicions de Leroy Anderson, danses tradicionals, els instruments…)
Durant el primer trimestre vam treballar; les rutines i normes, l’hora de fer música, el so i el silenci, una audició de Leroy Anderson i danses i balls tradicionals aprofitant la castanyada i el Nadal)
Ara aquest segon trimestre hem començat amb la qualitat del so; ràpid i a poc a poc. Treballant una cançó on els nens i nenes han de representar el moviment d’una tortuga quan van a poc a poc i el d’un cavall al galop quan sona la música depresa.
Mireu que bé que ho fan! Ara a la següent sessió tornarem a escoltar la música, farem la representació i a més a més pintarem una tortuga i un cavall, per tal de que ells imitin el ritme de la música amb les seves mans.
http://picasaweb.google.com/115503476154110626538/MusicaRapidIAPocAPocLesQualitatsDelSo#