Els nens i nenes més petits de l’escola us volem dir BON NADAL a tots els pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies, germans, germanes, amics, amigues, cosins i cosines… Esperem que us agradi molt l’àlbum que hem anat preparant durant aquest primer trimestre i us convidem a escoltar els poemes de Nadal que tan hem assajat! També volem dir-vos que tingueu un BON ANY NOU!
BON NADAL FAMILIES!
Leave a reply