Us agrada la Mandala que hem fet els nens i nenes de l’Escola El Rocal? Està feta amb motius de tardor. Cada grup-classe hem decorat un cercle i ha quedat així de bonica.

Us agrada la Mandala que hem fet els nens i nenes de l’Escola El Rocal? Està feta amb motius de tardor. Cada grup-classe hem decorat un cercle i ha quedat així de bonica.

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.