Sortida a la Residència Aurora

Avui hem anat a la Residència Aurora acompanyats dels nostres fillols. Els hem cantant unes nadales i recitat el poema. També els nostres fillols els hi han cantat. Ha sigut una experència molt enriquidora i alegre veure gaudir els avis amb les criatures. Per acabar ens han convidat a un esmorzaret.

Invitació als fillols i el concert de Nadal

Durant la present setmana farem força activitats, una de les que vam fer va ser invitar als nostres fillols a acompanyar-nos a la Residència Aurora on cantarem unes nadales als avis.

Avui hem anat acompanyats dels nostres fillols al Teatre Principal a celebrar la cantània de Nadal.

Aquí podeu veure unes quantes fotos de totes les activitats plegades.

Festa de la Castanyada

Aquest divendres a la tarda tota l’escola hem celebrat la festa de la Castanyada. La nosta classe dels Ànecs conjuntament amb els nostres fillols de la classe del Gats hem menjat les castanyes i els panellets. També hem tingut la sorpresa de la visita d’una ex alumna nostra, la Rita.

Fotos de la Castanyada

Taller dels aliments

Avui per acomiadar la setmana, els Ànecs hem gaudit del Taller dels Aliments on la Montse, amb l’ajuda de la Martina, ens ha explicat què és la piràmide dels aliments i què hauríem de tenir en compte per tenir una alimentació rica, nutritiva i equilibrada. Després hem fet una activitat sobre la piràmide i per acabar hem tingut el plaer de degustar una coca feta per la família de la Montse i l’Olga. Tot plegat ha estat un taller molt enriquidor i alhora divertit. Donar les gràcies novament a la Montse i la Martina de part de la classe dels Ànecs!!

Àlbum de fotos

BENVINGUDA AL NOU CURS!

Benvinguts i benvingudes a un nou curs!
Novament ens esperem nous reptes i estem convençuts que el treball, la responsabilitat i el compromís amb la igualtat de drets i oportunitats ens faran millors persones.
 Amb el desig que hàgiu passat un bon estiu i amb la il·lusió renovada per tal d’iniciar un nou curs, us esperem ben aviat!
Resultat d'imatges de TORNEM A LESCOLA