CARNAVAL!!!

Carnaval

Sa majestat Carnestoltes ens dóna total llibertat per tal que puguem disfressar-nos com vulguem i ens aconsella, com sempre, que deixeu volar la vostra imaginació!!!

Les activitats que es portaran a terme seran les següents:

• DIMECRES, dia 26 de febrer: Arribada del Carnestoltes.

Al llarg del matí, l’escola rebrà el missatger del Rei Carnestoltes que donarà les ordres per al dijous i divendres.

• DIJOUS, dia 27 de febrer:Dijous Llarder”.

Els nens del Cicle Infantil ho celebraran també aquest any tastant la tradicional botifarra d’ou i per la tarda faran un ball de màscares.

• DIVENDRES, dia 28 de febrer, a la tarda: “Rua i Comiat”

Carnestoltes
La Rua es realitzarà dins el pati de l’escola;
les portes del pati (c/ Rafael Casanova) s’obriran a les 15:45h per a que els pares pugueu veure la desfilada de la Rua.

Els nens i nenes de 6è aniran d’esparriots; la comitiva estarà encapçalada pel Rei Carnestoltes i els Cap-grossos de l’escola en Jordi i la Laia.

Fóra bo que tothom portés estris o instruments musicals per fer molt de xivarri!

Al final, el Rei i els Cap-grossos pujaran al balcó i s’acomiadaran fins l’any vinent.

BON CARNESTOLTES !!!