Els alumnes de quart van assistir a les V fira de les matemàtiques que s’organitza a la Garrotxa. Els nostres alumnes es barrejaven amb els d’altres escoles formant grups de 6 o 7 alumnes. Treballant de manera cooperativa tenien com objectiu superar 6 tallers com a mínim o 9 com a màxim per tal d’assolir una o dues peces per muntar un puzle entre tots.
En cada un dels tallers és treballava un contingut matemàtic diferent, per exemple, mesura de capacitats, les taules de multiplicar, enigmes, geometria…
Ja veureu a les fotos que bé que s’ho van passar !!!
Cliqueu damunt l’enllaç per veure tota la Fira:
http://blocs.xtec.cat/ficrpga/2014/05/19/fira-de-matematiques/