La setmana passada vam estar molt i molt enfeinats!! El Rei Carnestoltes ens va manar molta feina: anar de banyistes, de cuiners,… i el divendres… vam venir disfressats de casa!! Va ser molt divertit i estàvem tots molt guapos!!
A més a més… vam realitzar altres activitats tot junts/es: taller de maquillatge, una sessió de cinema,… En resum, una setmana fantàstica i molt divertida!!
En fi, ara ens toca treballar de debò!! Dimecres arriba la vella Quaresma i… s’ha acabat la festa i la disbauxa!!
Els escriptors de 2n han iniciat el projecte dels “Romans” i els de 1r… hem tornat a iniciar les classes amb tota normalitat! Però aquí us deixem un petit recull fotogràfic de record.