COM FER EL COMENTARI D’UN ARTICLE?

Els comentaris es poden fer sobre articles d’opinió o sobre articles informatius.

Cal que seguiu les pautes que es marquen a continuació.

ARTICLES D’OPINIÓ:

  • Escolliu un article que us interessi de la llista i baixeu-vos ho (article: “llistat d’articles d’opinió”).
  • Descarregueu la fitxa per fer l’exercici de l’enllaç següent: fitxa per comentari d’un article d’opinió
  • Ompliu la fitxa seguint la pauta següent:
    • VOCABULARI > Si hi ha paraules que no sabeu que signifiquen, escriviu-les.
    • SÍNTESI > Heu d’escriure un breu resum d’aproximadament 5 o 6 línies.
    • OPINIÓ PERSONAL > Heu de donar la vostra opinió recolzant-la amb arguments. No menys de 10 línies.
  • Envieu-me la fitxa per correu electrònic seguint la pauta:
    • ASSUMPTE DEL CORREU > ARTICLE
    • NOM DE LA FITXA > curs_nom_data

ARTICLES INFORMATIUS:

  • Escolliu un article que us interessi de la llista i baixeu-vos ho (article: “llistat d’articles informatius”).
  • Descarregueu la fitxa per fer l’exercici de l’enllaç següent: fitxa per comentari d’un article informatiu
  • Ompliu la fitxa seguint la pauta següent:
    • VOCABULARI > Si hi ha paraules que no sabeu que signifiquen, escriviu-les.
    • QUÈ HEU APRÈS? > Heu escriure (en forma de redactat) les idees o conceptes que no sabíeu. Si és un tema desconegut, cal que feu un resum de l’article.
    • ES POT APLICAR? > Heu de comentar si ho podeu aplicar a la vostra vida, si es pot aplicar a les classes d’educació física de l’escola, com es pot aplicar, … El comentari s’ha d’argumentar.
  • Envieu-me la fitxa per correu electrònic seguint la pauta:
    • ASSUMPTE DEL CORREU > ARTICLE
    • NOM DE LA FITXA > curs_nom_data


EL VOLEIBOL – Teoria de la 1a avaluació

Us passo un pdf amb la teoria de voleibol > 1112_2ESO_voleibol

Guia per al control.

Les preguntes sortiran del que està ressaltat de color groc i de les notes marcades amb una icona vermella (poseu el cursor a sobre per veure-la).

Serà, bàsicament, un control tipus test.

Si teniu alguna pregunta la podeu fer a la classe d’aquesta setmana o fent un comentari a aquest article (fins dissabte 26/11 a les 23h59 -últimes respostes diumenge al matí-))

 

LA CONDICIÓ FÍSICA (teoria de la 1a avaluació)

Com ja sabeu, heu estat treballant la resistència amb el Joan des de principi de curs.

La resistència és una de les qualitats físiques que determina el nivell de condició física (estat de forma) de les persones.

Us passo l’arxiu que conté els apunts del tema.

1112_1ESO_condició física

Cal que tingueu present els següents aspectes:

  • EL MÉS AVIAT POSSIBLE…Cliqueu l’enllaç de l’arxiu. Guardeu-lo en l’ordinador i comproveu que ho podeu veure.
  • Per aquesta avaluació només entren les 6 primeres pàgines (o diapositives).
  • El control el farem el dimecres 30 de novembre en la hora de classe (no s’ha de portar l’equip d’educació física).

 

Treball sobre l’escalfament

Per aprofundir en el tema de l’escalfament fareu un treball en grups de quatre.

Caldrà que feu un power point.

En la primera diapositiva de la presentació que teniu a continuació s’explica tot el que cal saber per poder fer el treball. També indica la forma i el termini de lliurament.

Format d’arxiu 2003 > 1112_2ESOX_l’escalfament_nom1 (2003)

Format d’arxiu 2007-2010 > 1112_2ESOX_l’escalfament_nom1 (2007-10)

QUALSEVOL DUBTE QUE TINGUEU, ME’L FEU ARRIBAR COM A COMENTARI A AQUEST ARTICLE.

JO TAMBÉ HO CONTESTARÉ AQUÍ I D’AQUESTA FORMA EL QUE VULGUI HO PODRÀ LLEGIR (COM SI FOS UN “FORO“)

L’aparell locomotor

TREBALL PER  A LA SUPLÈNCIA DEL 8/11 (3A i 3B) o 9/11 (3C):

El podeu fer per parelles o grups de tres (taules).

Cal fer el següent:

    1. Descarregar el pdf i guardar-lo a l’ordinador: 1112_3ESO_l’aparell locomoto
    2. Llegir el pdf.
    3. Fer un llistat de 10 preguntes (amb la resposta corresponent) que es poguessin posar en un examen. El format de la pregunta pot ser qualsevol: curta, de redacció, d’a, b, c, de V o M, …
    4. Baixar les imatges de l’esquelet i la musculatura que tens al final de l’article.
    5. Insertar-les en una/es diapositives de power point.
    6. Buscar el nom dels ossos i els músculs (si no els saps) i escriure’ls a les diapositives.
    7. Guardar les diapositives.
    8. Enviar-me (AL FINAL DE LA CLASSE) per correu electrònic el llistat de preguntes – respostes i les diapositives a l’adreça de correu que apareix en la pestanya CONTACTE d’aquest bloc. Cal que indiqueu els noms de les persones que ho heu fet.