ABECEDARI & COS HUMÀ

Aquest vídeo és el resultat del treball conjunt entre les classes de P4 i cinquè. Tots junts hem compartit espais de l’escola i moments que ens han apropat els uns als altres. Per nosaltres és un tresor.

El resultat compensa l’esforç. El més important no és tant l’aprenentatge de les lletres per part dels petits com totes les sensacions i emocions que s’han despertat durant l’execució de l’activitat.

Darrera d’aquesta idea  hi ha una gran tasca de planificació i realització que no hagués estat possible sense les mestres que han intervingut i, sobretot, sense l’ajuda incondicional d’una mare de l’escola. Gràcies Merche per fer-nos complir aquest somni.

TALLERS DE NADAL

UN CURS MÉS HEM GAUDIT D’ UN MATÍ DE TALLERS A ED.INFANTIL      COMPARTIR I GAUDIR AMB  COMPANYS/ES QUE NORMALMENT NO SÓN ELS QUE TROBEM CADA MATÍ A L’AULA ÉS TOTA UNA EXPERIÈNCIA I A MÉS A MÉS CANVIAR DE SENYORETA.QUINA AVENTURA TOT PLEGAT.

UN AGRAÏMENT A MARES, MESTRES I A TOT L’ EQUIP D’E I QUE HO HA FET POSSIBLE.

TOTS PLEGATS HEM FET UN BON ESMORZAR

ELS COMPANYS I COMPANYES DE P5 ENS HAN CONVIDAT A UN BON ESMORZAR COMPARTINT AMB NOSALTRES TOT EL QUE HAVIEN OBTINGUT CANTANT” LES LLÚCIES “EL PASSAT 13 DE DESEMBRE.

NO NOMÉS HEM COMPARTIT GALETONES I XOCOLATA SINÓ JOCS I AMISTAT.

MOLTES GRÀCIES PER UN MATÍ DIFERENT.

GYNCANA DE FINAL DE CURS

COM CADA ANY ELS NOIS I NOIES DE 6è ENS VAN PREPARAR UNA GYNCANA PELS NENS/ES DE PARVULARI.
TANT GRANS COM PETITS ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ.
MOLTES GRÀCIES NOIS/ES I PROFES DE 6è!!
AQUÍ TENIU UNES FOTOS MOLT ARTÍSTIQUES

TALLERS DE NADAL 2015

Un curs més i dins de les activitats de Nadal vam dedicar tot un matí a fer Tallers:Jocs,sessió de cinema i activitats plàstiques.Ens vam col·locar les medalles que distingien a quin grup anava cadascú i amb l’ ajut dels mestres vam trobar-nos amb la resta de companys/es més grans i més petits,ara ja hi som TOTS .Caram que diferent això d’ anar amb companys/es a qui normalment només veiem al pati,els de P5 tot responsables, els de P4 d’ allò més emocionats i els de P3 ben sorpresos(que era el seu primer any!!!).
Un cop més,una experiència de cohesió i treball en equip fantàstica i enriquidora,i no és que ho diem l’ equip de mestres… és que les seves carones així ho transmeten.

Gyncana final de curs

Avui, 17 de juny, com cada any els nois i noies de 6è han preparat una gyncana pels nens d’Educació Infantil.
Els nois i noies han explicat els diferents jocs als petits i després han jugat amb ells/es.
Tothom s’ho ha passat d’allò més bé!!
Mirar les fotos amb els vostres fill/es servirà de motivació perquè us expliquin que estaven fent en les diferents proves.
Moltes gràcies a tots.