SORTIDES ZER

VISITA AL CASTELL DE LA RÀPITA
Aprofitant la tarda del divendres 24, tots els alumnes de CM i CS de la ZER El Jonc vam visitar un monument emblemàtic de la nostra zona: el castell de La Ràpita.
Ens van fer una ruta guiada els germans Baltasar i Santiago, que viuen allí amb la seva família: els nobles de Casanova-Hagsburg Lorena. Quanta història vam aprendre!
Gràcies per permetre’ns entrar a casa vostra (un castell!!)

TEATRE EN ANGLÈS
Last Friday 24th. October, CM and CS pupils from ZER El Jonc, ZER Serra Llarga, ZER Montsec, Albesa and Térmens enjoyed the theatre play “TARZAN” by IPA Productions.
Very funny and interesting!!

TROBADA FINAL DE CURS 2013-14
Aquí teniu les imatges que els nostres alumnes van realitzar durant la gymkana al voltant del pantà de Sant Llorenç de Montgai. Quins artistes que estan fets, oi?

També els petits van fer de les seves….amb proves i jocs per tal de trobar el “Tiquets dels Gelats perduts”…sort d’ells i elles, perquè sinó ens haguèssim quedat sense!