SANT JORDI

Des de la Comissió de Biblioteca hem organitzat els II Jocs Florals de l’escola. La temàtica escollida per aquests jocs florals és: “El poble de Tossa” .

Des d’aquí aprofitem per convidar a tots els/les nostres alumnes.

Aquest any les categories porten noms de platges del nostre poble:
Els alumnes d’Educació Infantil participaran en la categoria “Mar menuda” i podran presentar rodolins o bé endevinalles.
Els nens i nenes de Cicle Inicial, formen part de la categoria “Es Racó” i podran fer poemes i endevinalles.
La categoria “Es Codolar” és pels alumnes de cicle mitjà i la “Platja gran ” pels de cicle superior. Tant els nens i nenes de CM com de CS podran presentar contes i poesies.

RECORDEU l’últim dia per presentar els treballs és el dilluns 4 d’abril.

Us proposem un joc, a veure si endevineu el nom de cada platja. De ben segur que no us costarà gens.

mar-menudaes-codolar Foto nº 1                                                                      Foto nº 2