VISITA DE LA FLAUTINA Leave a reply Fa temps ens va venir a visitar la flautina, i com era la primera vegada que la veiem, ens vam espantar una mica. És molt alta i ens diu que hem de parlar en català. Aqui teniu unes quantes fotos d’aquell dia.