‘Avatar’ es converteix en la pel·lícula més taquillera de la història en Espanya
La pel·lícula de Cameron recapta 40,3 millons en tres setmanes i supera al registre de ‘Titanic’, del mateix director, que va ingressar 40,1 milions. Avatar. La pel·lícula tridimensional de James Cameron no contava massa, fins que una entrada a Los Ángeles i la seva aparició en las màximes categories dels Globus d’Or la van col·locar en las travesses / Hispano Fox Films. Ha hagut que d’esperar dotze anys para que el director James Cameron torna a fer historia en la taquilla, batin el seu propi record. Es va estrenar el 9 de gener del 1998 en España i van agrupar 40,1 millons de euros, aconseguint estar el més alt de la taquilla.
James Cameron va pensar en la pel·lícula fa quinze anys, quan els mitjans tècnics no permetien fe realitat la visió que tenia en la seva ment del planeta Pandora on els humans, indígenes y avatars lluitaven per la seva supervivència.
Comentari personal:
Crec que James Cameron ja va arribar a l’èxit amb Titanic i ara torna a repetir segurament amb aquesta gran pel·lícula , Avatar, que s’ha estrenat en els cinemes. La pregunta és quants oscars reunirà?
Alex Boluda