El Cristian i la Cristina

Aquest parell ens han fet moure de valent! La xerradeta sobre el teatre antic ha estat molt bé però on realment ens ho hem passat molt bé ha estat a l’hora del taller! Mireu, mireu!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El Cristian i la Cristina

  1. cristian la teva conferencia taller m´ha semblat molt xula , divertida, interessant i diferent … creC que el power ha estat ben treballat i el taller m´ha semblat molt molt divertit … jajjaja !!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *