FEM LA MONA!

Com cada any, el divendres pel matí hem fet la mona. A P3 hem fet la del donut! Aquest any, a diferència d’altres anys, ens han vingut ajudar els nens i nenes de 5è i la veritat és que l’experiència ha sigut molt bona ja que ens van ajudar molt i tots ens ho vam passar molt bé!!! I com que ens van ajudar tant, i ens van sortir unes mones super xules, per donar les gràcies als nens i nenes grans, els hi vam regalar un ou de xocolata!! També va ser una gran experiència!!!

MARIA ROSARIO SORIA MARTIN

Quant a MARIA ROSARIO SORIA MARTIN

Hola sóc la Roser, Sóc mestra d'educació infantil i d'educació primària. Treballo a Sant Feliu de Guíxols

2 respostes a FEM LA MONA!

1. Núria Cucharero Mayol diu:

A casa va ser una gran sorpresa!!! Com a pares novells en això d’anar a l’escola de nens grans (com diu la Martina) no sabíem que es feia la mona a classe. Va venir súper cofoia d’haver fet ella sola una mona a l’escola i ens va fer molta gràcia perquè ens va dir que fer mones era molt fàcil i explicava a tothom com l’havia elaborat.

• MARIA ROSARIO SORIA MARTIN MARIA ROSARIO SORIA MARTIN diu:

Hola Núria.
      Fer la mona sempre és un moment molt especial. Els nens i nenes tenen l’oportunitat de participar activament de la tradició i fer-lo en primera persona. Nens i nenes enganxats als vidres de les pastisseries, al.lucinats tot veient mones super maques, amb motius o personatges de la TV o del cinema. I de repent! guaita! jo puc fer una mona i a més també puc portar-la a l’exposició de totes les que s’han fet a l’escola. Ei! són pastissers/es i a més estan per llepar-se els dits.