Featured post

Fins aviat alzines!

nina

Hola  pares i mares del passat cicle inicial i del futur cicle mitjà. Fa uns mesos vam inaugurar aquest bloc. Amb molta il·lusió vaig  fer-lo, pensant en apropar-vos a la feina que fan els vostres fills dins i fora de l’aula. En ell es pot veure part del treball que han fet . Dic part perquè ha estat un curs molt intens i és impossible visionar-ho tot.

Hem treballat molt, hem rigut molt i hem crescut com a persones. Plegats hem començat i acabat un cicle. Us dono les gràcies pares i mares, per la vostra col·laboració i comprensió. I a vosaltres alzines, vull que sapigueu que us he estimat molt, a cada un i a cada una de vosaltres i sempre us portaré dins del meu cor. Gràcies per ser com sou.

Bones vacances!                                                                                                                                                                        Sussi.

Experimentem amb la ciència!

experiments

Aquest projecte l’han fet integrament els alumnes. Ells, havien de pensar en l’experiment que volien ensenyar a la resta dels companys, buscar informació i fer la demostració.

Han gaudit molt  i han demostrat com es pot inflar un globus sense bufar , com fer erupcionar un volcà, fer que un ou es torni transparent , fer que una pastanaga es torni flexible, han fet que l’aigua no mulli i… molts experiments més . D’això se’n diu , ser uns autèntics científics. Moltes felicitats!

Contes al terrat

ct-goteta

CONTES AL TERRAT comença amb la pujada al terrat de la Mariona. Com quasi cada dia, la Mariona ajuda a la seva mare a estendre la roba. Pujar al terrat li agrada amb bogeria donat que és el seu lloc preferit per a jugar. A més, per a divertir-se no necessita grans joguines, en fa prou amb quatre agulles d’estendre roba i altres estris que va trobant escampats pel terrat. La Mariona, que és molt xerrapeta, ens ensenya el seu terrat, quins veïns conviuen amb ella, i les històries que li passen a través dels contes que es van introduint d’una forma tant suau que, a vegades, és difícil distingir entre el conte o l’experiència viscuda.

M’agrada fer còmics!

Tots/es portem un escriptor/a dins nostre! En aquesta activitat podràs crear el teu propi còmic,  escollir els escenaris que més t’agradin, variar als personatges de posició, fer bafarades sense esforç…i moltes coses més. Ah! si vols també podràs imprimir el teu treball. Això sí , mira de no fer faltes d’ortografia, d’acord?

comics