TALLER : ELS SECRETS DE LA REMEIERA REMEI

El divendres passat els/les alumnes de 3r van anar al Museu d’història a realitzar el taller: Els secrets de la remeiera Remei.

La Cristina ens van ensenyar algunes de les plantes medicinals del nostre entorn: romaní, farigola, espigol, menta, entre d’altres i, ens va parlar de les seves propietats culinàries i medicinals.

També van tenir l’oportunitat d’olorar alguns dels productes que s’elaboren amb aquestes plantes, com ara sabons i colònies.

Ens va explicar el què eren les tisanes i com s’elaboraven.

Per últim vam poder elaborar el famós Curacops “oli de romaní” que s’utilitza per les patacades i els dolors musculars.

Recordeu: el pot ha d’estar a “sol i serena” (durant 40 dies ha d’estar exposat a la calor del dia i a la humitat de la nit. No li pot donar el sol directe i cada dia l’hem de moure 3 vegades.

Feu clic sobre la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies de la sortida.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *