ÚLTIM DIA D’ESCOLA

Ahir va ser l’últim dia d’escola i l’últim dia d’educació infantil pels alumnes d’ I5.

Vam fer un comiat on vam entregar les orles i ens ho vam passar d’allò més bé ballant les cançons més de moda.

Després vam anar al pati i no vam parar de fer bombolles de sabó.

DIA DEL MEDI AMBIENT

El passat 5 de juny vam celebrar el dia del medi ambient a l’escola.

Vam rebre la visita de la Maria de TdS Natura i vam aprendre molt de les petjades dels animals de la zona i vam tenir l’oportunitat de fer la petjada de l’animal que vam triar.

SORTIDA A L’AULA RURAL DE PINYANA

El dia 8 de maig les nenes i nens d’ E.I vam anar d’excursió a l’ Horta Rural de Pinyana ( Alguaire) on vam realitzar un taller de cereals. Vam poder aprendre l’origen de diferents farines, varietats de cereals i la seva transformació. Vam fer farina molent cereals i vam cuinar pancakes de diferents farines. Tot això d’una manera molt pràctica i vivencial, veient, tocant i finalment cuinant alguna recepta

FAMÍLIES CONTACONTES

Durant la setmana de Sant Jordi vam rebre la visita d’alguna pares i mares que ens van venir a explicar contes. Els nens i nenes s’ho van passar genial. Moltes gràcies!

JOCS DE FUSTA

Aquest matí de Sant Jordi hem pogut gaudir d’uns jocs de fusta al pati de l’escola.

ANIMACIÓ LECTORA

Aquest divendres vam rebre la visita especial d’un contacontes. Vam gaudir d’ allò més amb la seva explicació de la Ventafocs.

TALLERS TERCER TRIMESTRE

Les nenes i els nens del parvulari ja han iniciat el tallers del tercer trimestre.

VISITA DELS CASTELLERS

Dins les jornades culturals que estem celebrant a l’escola, hem tingut la visita dels Castellers de Lleida. Ens han explicat moltes coses dels castells i ens han deixat fer d’enxanetes.

PLANTEM FLORS

Aquests dies hem estat fent de jardiners i jardineres. Les nenes i els nens d’infantil han plantat flors i plantes aromàtiques a les jardineres recent pintades. Ens ha quedat preciós!

PINTEM LES JARDINERES

Aquesta setmana els nens i nenes d’infantil han posat bonic el pati. El primer que han fet ha sigut pintar les jardineres. Aquí trobareu un recull de fotos.