Has vist l’home dels nassos???? Leave a reply Heu sortit avui a la plaça? Heu vist l’home dels nassos? Apa ràpid! Que és per avui !! Que no marxi!. Busqueu-lo i digueu-li Bon any home dels nassos!! Feu clic aqui i sabreu qui és i com és l’home dels nassos.